Ärikinnisvara omanike peavalu: mida teha, et jätkuks üürnikke?

, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Indrek Hääl.
Indrek Hääl. Foto: BPT REAL ESTATE

Lisanduvad uued ärihooned ja kaubanduskeskused panevad nii mõnegi äripindade omaniku nuputama, kuidas hoida oma üürnikke lahkumast. Nõu jagab ärikinnisvara haldava ja arendava ettevõtte BPT juhatuse esimees Indrek Hääl.

Ehkki ka praegu võib Hääle sõnul märgata ärikinnisvara omanike seas suhtumist üürnikesse, et «mina olen omanik ja teie peate tegema nii nagu mina ütlen», usub ta, et selline suhtumine on uute äripindade lisandudes järjest enam möödanik. «Üürniku ja tema külalise rahulolu on see, mis peab kannustama ärikinnisvara omanikku tegutsema. Kui vaja, siis ka radikaalselt,» leiab ta.

Hääle hinnangul vajavad ärikinnisvara omanikud järjest rohkem enda kõrvale professionaalseid haldajaid, kelle ühise jõupingutuse tulemusena üürnikke hoida ja võita. «Toetudes vaid oma majas lambipirne vahetavale majahaldajale, võib lahing üürnike pärast olla juba eos kaotatud,» märgib Hääl.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles