Lisanduvad uued ärihooned ja kaubanduskeskused panevad nii mõnegi äripindade omaniku nuputama, kuidas hoida oma üürnikke lahkumast. Nõu jagab ärikinnisvara haldava ja arendava ettevõtte BPT juhatuse esimees Indrek Hääl.
Tellijale
Ärikinnisvara omanike peavalu: mida teha, et jätkuks üürnikke?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ehkki ka praegu võib Hääle sõnul märgata ärikinnisvara omanike seas suhtumist üürnikesse, et «mina olen omanik ja teie peate tegema nii nagu mina ütlen», usub ta, et selline suhtumine on uute äripindade lisandudes järjest enam möödanik. «Üürniku ja tema külalise rahulolu on see, mis peab kannustama ärikinnisvara omanikku tegutsema. Kui vaja, siis ka radikaalselt,» leiab ta.