Eesti Raudtee nõukogu esimeheks tõusnud Raivo Vare püüab riigiisadele selgitada dramaatilist muutust – reisironge seni toitnud kaev, Venemaa transiidiäri, jäi Eestile lootusetult kuivaks.
Tellijale
Ilma riigi rahasüstita reisirongide hoog raugeb
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reisijateveo eelisarendamise poliitika pole majanduslikult läbi kalkuleeritud, sest infrastruktuuri kulutuste jaoks raha otsimiseni jõutakse alles praegu. Elroni uued porgandikarva reisirongid võiksid sõita 160 kilomeetrit tunnis, kuid Eesti Raudtee vastse nõukogu esimehe kinnitusel need 120 km/h-st kiiremini sõitma ei hakkagi – rohkemaks pole raha.