Juhtkiri: praamide mäng

Postimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Urmas Nemvalts

Kui tähelepanelikult kuulatada, võib lääneranniku suunast kosta laevamootori tumedat mürinat ja merekohinat ühes kajakate kaebliku kisaga. Kas pole jaanipäeva veetmiseks üpris sobiv helitaust? Kuid mõne otsustaja kõrvadele on tegu hoopis hirmsa kõuemürinaga, mis tuletab meelde seda teadmatust, mis valitseb mandri ja saarte vahelise praamiliikluse korraldamise osas 2016. aasta sügisest peale.

Saare- ja Hiiumaa parvlaevad on pinnale vedanud Reformierakonna ning sotside valitsuse esimese tõsise proovikivi. Mis laevadega kahe aasta pärast mandrilt Saare- ja Hiiumaale sõita saab? Kelle omad need laevad on ja kes nendega sõitmist hakkab korraldama?

Praegu me vastust ei tea, küll aga on võimalus jälgida teema ümber käivat poliitilist punktikogumist. Õigemini käib ärev jama äralükkamine oma väljakupoolelt konkurendi juurde. Reformierakondlasest vastne Tallinna Sadama nõukogu esimees Remo Holsmer räägib tänases lehes, kuidas eelmisest majandusministrist Juhan Partsist pidanud saama erafirma laevandusäri garant.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles