Vaida silla üks ehitajatest töötab maanteeametis

Tiina Kaukvere
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vaida silla katkine koht paigati ajutise laudisega.
Vaida silla katkine koht paigati ajutise laudisega. Foto: Mihkel Maripuu

Vaida sillast kõnelevate lugude kommentaariumis on korduvalt välja toodud fakti, et praegune maanteeameti ehitusosakonna projektijuht Taivo Kurg on olnud ise Vaida silla ehitajaks. Maanteeameti kinnitusel ei ole Kurg hetkel seotud Vaida silla probleemide lahendamise ega seda puudutavate otsuste langetamisega.

Taivo Kurg nentis, et sildadele spetsialiseerinud projektijuhte ei ole Eestis palju, sest sildu ehitatakse Eestis vähe.

«Maanteeamet teab, et olen (Vaida silla – toim.) ehituse juures olnud ja hetkel ma sellega ei tegele,» kinnitas Taivo Kurg.

Silla ehitamisel töötas Kurg aga tänaseks pankrotistunud AS Viskari ridades ja ehitas silla konstruktsioone. AS Viskari oli üks alltöövõtjaid.

Maanteeameti avalike suhete juht Allan Kasesalu tõi välja, et Kurg on põhjalike teadmistega insener, kes aitas esialgu põhja regiooni konsultatsioonidega, et silla avariiohtlik olukord likvideeritaks ja leitaks ajutise toestuse lahendus.

«Vaida sillaga tegelemine on maanteeameti põhja regiooni vastutusalas, kuid Taivo Kurg töötab maanteeameti keskuse ehitusosakonna projektijuhina. Maanteeamet on teadlik võimalikust huvide konfliktist ja selle vältimiseks ei ole Taivo Kurg seotud Vaida silla probleemide lahendamise ega seda puudutavate otsuste langetamisega,» lisas Kasesalu.

Silla lagunemise põhjuste väljaselgitamiseks on põhja regioon tellinud ekspertiisi väljastpoolt maanteeametit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles