/nginx/o/2015/06/03/4140013t1h1082.jpg)
Viimase paari aasta jooksul on jõudnud Eesti tarbijani plahvatuslik trend, milleks on e-kaubandus ehk internetist kaupade ostmine. Värskest e-kaubanduse liidu uuringust selgus, et 50% inimestest sooritab internetist ostu vähemalt korra kuus. Võrreldes Euroopaga on ostuaktiivsus madal. Sõltumata Eesti rahvusvaheliselt tuntud e-riigi mainest, oleme Euroopa e-kaubanduse edetabelis alles keskmistel kohtadel. Ometi on e-kaubandus oma olemuselt keskkonnasõbralikum, soodsam ja säästab oluliselt sinu aega. E-riigina peaksime olema e-kaubanduse juhtiv jõud.
Reset.ee e-kaubamaja pakub võimalust mugavalt ja turvaliselt osta endale vajalikud kaubad ükskõik millises Eesti piirkonnas sa parasjagu elad. Veebikaubamaja tootevalikust võib leida peaaegu kõike - ilutoodetest mänguasjadeni ja kodumasinatest arvutiteni, oleme võtnud eesmärgiks laiendada tootevalikut iga päev, et inimestel oleks suurem valik kaupu.
Ühiskonnas on tekkinud inimestel harjumus käia kaubanduskeskustes poodlemas, kuid ei taheta mõelda sellele, et e-kaubamajast ostmine on keskkonnasõbralikum. Kui iga tarbija sõidab oma isikliku autoga kaubanduskeskusesse, on selle tagajärjeks igapäevane meeletu heitgaaside õhku paiskamine. E-kaubanduses on antud probleem lahendatud nii, et kuller kannab kümnete inimeste kauba korraga ühes autos laiali, tehes seda läbi võimalikult efektiivse marsruudi. Lisaks sellele on kaubanduskeskuste müügipinnad kohutavalt suured, vajades kütmiseks ja jahutamiseks tohutult energiat. Tänu sellele on võimalik e-kaubamajadel pakkuda kliendile soodsamat hinda, sest kontori ning lao rent on oluliselt odavam kui kaubanduskeskuse pinna rent. Kahtlemata tehakse kaubanduskeskustes ka üüratult emotsionaaloste, kuid e-kaubamajas on võimalik oma ostu kaaluda ja võtta vajalik mõtlemisaeg.
Lisaks sellele säästab e-kaubandus ka oluliselt sinu väärtuslikku aega. Kaubanduskeskustes kulub meeletu aeg ning energia, et leida parkimiskoht ja seista pikkades järjekordades. Samuti ajaline piirang, et kaubanduskeskused suletakse kell 21.00 ning peale seda kaob võimalus oste sooritada. E-kaubamajas seda probleemi ei eksisteeri - ollakse avatud 7 päeva nädalas ja 24 tundi ööpäevas. Inimesed, kes elavad linnast väljas, ei pea kulutama enam pikale sõidule aega vaid saavad soovitud kauba tellida pakiautomaati või kulleriga koju. See tähendab, et kliendil on võimalik sooritada ost igal sobival hetkel, seismata järjekorras ning kulutamata sõidule aega.
Viimasest e-kaubanduse liidu uuringust selgus, et internetist ostmise suurimateks puudusteks on usaldusväärsus ja võimalus eelnevalt toodet näha/proovida. E-kaubanduse liit on viimasel ajal väga aktiivne olnud ning kindlasti kõik ettevõtted, kes on astunud e-kaubanduse liitu on usaldusväärsed kaupmehed. E-kaubamajade turvalisuse kasuks räägib ka 1. juunil toimunud intsident, kus kaubanduskeskuse prooviruumis ahistas pervert inimesi.
Tavapoes ei ole võimalik valida nii paljude erinevate toodete seast kui Reset e-kaubamajast, sest piiratud müügipind võimaldab pakkuda vaid piiratud tootevalikut. Igas e-kaubamajas on olemas alati tootekirjeldused ning ka tootepilt ja lisainfot saab küsida klienditeenindusest. Lisaks sellele on kliendil õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul, kui talle see toode ei sobinud. Tänu sellele on võimalik kodus tootega tutvuda. Tagastuse puhul peab siiski silmas pidama, et toode ei tohi olla rikutud ning originaalpakend peab alles olema.
Võttes kokku e-kaubanduse plussid kaubanduskeskuste ees, siis nendeks on keskkonnasõbralikum ostlemine, samuti ka rahakotile soodsam ning e-kaubandus säästab oluliselt sinu aega.
Meeldivat XXI sajandi ostlemist!