Parkimisrakendus Barking pakub Tallinna kesklinnas võimalust parkida 17 parklas, kuhu varasemalt autojuhtidel pääsu ei olnud
Uus parkimisrakendus sööb parklaoperaatorite kliendibaasi
Barkingu rakendus on kliendile kättesaadav olnud 70 päeva ning tänaseks on rakenduses saadaval 17 parklat ligi 1300 parkimiskohaga. Möödunud kuul oli ettevõttel parkimissessioone üle 500, mis on ettevõtte müügijuhi Mikk Moosese sõnul üle ootuste hea tulemus.
Kuigi kliendid on rakenduse üles leidnud, siis arendada on veel vaja nii mõndagi. «Tegeleme uuendustega, mis kasutusmugavust tõstavad. Näiteks krediitkaardiga tasumise võimalus, mugavam kujundus ja palju muid pisiasju,» sõnas Mooses.
Barking on auto parkimisettevõte, mis võimaldab parkimiskohtade omanikel lisatulu teenida, rentides kohti välja aegadel, mil nad ise neid ei kasuta. Ettevõte võimaldab läbi mobiilirakenduse ligipääsu sadadele eksklusiivsetele parkimiskohtadele linna südames ja seda sageli konkurentidest soodsamalt.
Parkimisrakenduse innovaatilisus seisneb asjaolus, et mobiilirakendus võimaldab ligipääsu ka tõkkepuude ja väravatega piiratud aladele.