Uus parkimisrakendus sööb parklaoperaatorite kliendibaasi

Jonatan Karjus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uue parkimisrakendusega lisandub Tallinna kesklinna 1000 uut parkimiskohta
Uue parkimisrakendusega lisandub Tallinna kesklinna 1000 uut parkimiskohta Foto: Barking

Parkimisrakendus Barking pakub Tallinna kesklinnas võimalust parkida 17 parklas, kuhu varasemalt autojuhtidel pääsu ei olnud

Barkingu rakendus on kliendile kättesaadav olnud 70 päeva ning tänaseks on rakenduses saadaval 17 parklat ligi 1300 parkimiskohaga. Möödunud kuul oli ettevõttel parkimissessioone üle 500, mis on ettevõtte müügijuhi Mikk Moosese sõnul üle ootuste hea tulemus.

Kuigi kliendid on rakenduse üles leidnud, siis arendada on veel vaja nii mõndagi. «Tegeleme uuendustega, mis kasutusmugavust tõstavad. Näiteks krediitkaardiga tasumise võimalus, mugavam kujundus ja palju muid pisiasju,» sõnas Mooses.

Barking on auto parkimisettevõte, mis võimaldab parkimiskohtade omanikel lisatulu teenida, rentides kohti välja aegadel, mil nad ise neid ei kasuta. Ettevõte võimaldab läbi mobiilirakenduse ligipääsu sadadele eksklusiivsetele parkimiskohtadele linna südames ja seda sageli konkurentidest soodsamalt.

Parkimisrakenduse innovaatilisus seisneb asjaolus, et mobiilirakendus võimaldab ligipääsu ka tõkkepuude ja väravatega piiratud aladele.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles