Ametnikud korraldasid kähriku leidjale helistamismaratoni

Teelemari Loonet
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kährik. Foto on illustratiivne.
Kährik. Foto on illustratiivne. Foto: Margus Ansu / Postimees

Nõmme elanik Hille Kask leidis eile oma aiast haige kähriku, kuid pidi abi saamiseks korduvalt erinevatesse ametkondadesse helistama.

Kask rääkis, et püüdis varahommikul leitud looma algul minema ajada, kuna kartis, et kährik võib olla marutaudis, vahendab Reporter.ee.

Kui see ei õnnestunud, helistas naine hädaabinumbrile 112, kust ta Tallinna abitelefonile edasi suunata. Sealt soovitati omakorda Nõmme linnaosavalitusse helistada. Kase sõnul öeldi talle linnaosavalitsusest, et kuna kährik asub eramaal, peab ta oma probleemiga ise tegelema ning suunati helistaja Keskkonnainspektsiooni.

Sealselt abitelefonilt anti aga hoopis kummalisi soovitusi. «Sealt öeldi, et ta on eramaal, ta on teie aias, ta on teie loom ja kutsuge arst ja las ta paneb magama. Ühesõnaga – minu probleem,» rääkis Kask. Lõpuks palus naine naabril haige looma aiast välja toimetada.

Keskpäevaks jõudis kohale ka Tallinna volitatud loomaarst. Kuna kährik on Eestis võõrliik, siis looma ravima ei hakatud, vaid ta pandi magama.

Keskkonnaameti looduskaitse osakonna nõunik Teet Koitjärv tunnistas, et infotelefon andis ebaprofessionaalset nõu ja nimetas juhtumit kahetsusväärseks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles