Järvevana ahelkokkupõrkes mängis oma rolli ka politsei

Järvevana teel juhtunud ahelkokkupõrkes ja sellele järgnenud hiigelummikus mängis oma rolli ka politsei, kes teel kiirust mõõtis.

«Liiklusjärelevalve käigus olid Kesklinna politseijaoskonna patrullid Järvevana teel, kus mõõdeti kiirust. Politseinikud tuvastasid, et üks Volkswagen Passat ületas kiirust ja kuna ta sõitis teisel sõidurajal, siis peatasid kaks politseinikku mõlemal rajal hetkeks liikluse. Kui autod olid seisma jäänud, suunati Passat käemärkide abil esimesel rajal seisvatest autodest mööda ning parkla poole ja samal hetkel toimus ka liiklusõnnetus,» kirjeldas Kesklinna politseijaoskonna patrulltalituse juht Taavi Kirss eile keskpäeva paiku juhtunud liiklusõnnetust.

Kiirust ületanud Passati järel sõitis kolm autot:  Volkswagen Passat Variant, BMW 523i ja Seat Toledo. Esialgsetel andmetel ei hoidnud Seat piisavat pikivahet ja sõitis tagant otsa ees pidurdanud BMW-le. Saadud löögist paiskus BMW otsa ees pidurdanud Volkswagenile.

«Selleks, et politseinikud saaksid teha oma tööd ehk tabada kiiruseületajaid, tuleb vahetevahel ka autosid kinni pidada. Sisuliselt pole politseiniku peatumismärguandel ja valgusfoori punasel tulel vahet – mõlemal juhul tuleb seisma jääda,» selgitas Kirss.  «See õnnetus näitab, kui oluline on liikluses osaledes tähelepanelikkuse säilitamine tuttaval teelõigul ja pidev valmisolek ootamatuteks olukordadeks. Sel korral peatas liikluse politseinik, kuid ootamatult võinuks teele joosta näiteks loom või laps.»

«Õnnetus näitab ka seda, kui oluline on piirkiirusest kinni pidamine ja piisava pikivahe hoidmine. Sestap tuletaksin kõikidele autojuhtidele meelde, et linnas on sobivaks pikivaheks pool sõidukiirusest ning maanteel sama palju, kui spidomeeter näitab – ehk vastavalt 25 ja 90 meetrit,» lisas Kirss.

Sündmuskohalt toimetati tervisekontrolliks haiglasse Seatis olnud naine.

Tagasi üles