Eestlased: reisibüroo jättis meid infosulgu

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sharm el Sheikhi lennujaam.
Sharm el Sheikhi lennujaam. Foto: AP/Scanpix

Eile juba teist päeva Egiptusest kojulendu oodanud reisijate sõnul on reisifirma GoAdventure jätnud nad täielikku infosulgu ning reisijatel tuleb internetiühenduseta hotellis sugulaste abiga ise teavet taga nõutada.

«Meie lennuk pidi tagasi tulema 7. novembril 9.45, aga oleme senini hotellis,» rääkis Irina, kes ootas kodumaale pääsemist Hurghadas. Seni on reisifirma tasunud kahe lisaöö eest. «Pühapäeval öeldi, et uudised tulevad täna (esmaspäeval – toim). Siis saime hotellist teada, et peame kohvrid kokku panema ning nüüd istume ja ootame.»

Selles hotellis oli kuus Eesti reisijat, kes kõik on tulnud GoAdventure vahendusel. Irina sõnul pole neil mingit infot, millal nad kodumaale pääsevad. Hotellis internetiühendust pole ja kuna reisifirma ei võta ise klientidega ühendust, on teabe saamine jäetud puhtalt reisijate endi mureks. «Me ise helistame,» rääkis ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles