Pipedrive’is aitavad vanemad kolleegid uutel tulijatel asju ajada

Gert Siniloo
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pipedrive’is Euroopa klienditoe- ja müügijuhtimise eest vastutava Martin Kõiva sõnul on positiivne see, et ametkonnad tunnistavad probleeme ning püüavad muuta välistööjõu värbamist mugavamaks.
Pipedrive’is Euroopa klienditoe- ja müügijuhtimise eest vastutava Martin Kõiva sõnul on positiivne see, et ametkonnad tunnistavad probleeme ning püüavad muuta välistööjõu värbamist mugavamaks. Foto: Martin Ilustrumm

Müügitarkvara arendav Pipedrive, kelle Tallinna kontori 150 töötajast moodustavad välismaalased 40 protsenti, on hästi kursis välistöötajate probleemidega. Nemad on näiteks oma Eestisse saabuvate uute töötajatega kaasas käinud politsei- ja piirivalveametis (PPA) elamisloa taotlusi täitmas.

Olgugi et ettevõte näeb ka ametnike napis keeleoskuses probleemi, on firma silmis suurem mure see, et PPAs on lihtsalt liiga vähe inimesi tööl. «Kui me asjadest õigesti aru saame, siis igal nädalal saabuvaid sadu ajutise elamisloa taotlusi menetleb PPAs kaks inimest,» märgib Martin Kõiva, kes vastutab Pipedrive’is klienditoe- ja müügijuhtimise eest Euroopas. «Need inimesed on hästi tublid, aga nad lihtsalt ei jõua,» lisab ta.

Pipedrive’is on tekkinud välismaalastest kogukond, kes on Eestis elanud juba aastaid ning kes annavad värsketele kolleegidele nõu, kuidas lihtsamini asju ajada. Näiteks Brasiiliast, mis on ettevõtte jaoks oluline turg, on pärit ligi 20 Pipedrive’i töötajat.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles