Seriaali lustakas, põrkav ja pinnapealne lühivorm ning täispikk film on üsna eri masti formaadid. Sageli juhtub, et ühest teise konvertides saab vürtsikast suupistest võrdlemisi lahja supp. Õnneks ujub segases soustis piisavalt pärleid, tuttavaid klassikalisi kilde ja bravuurikat musta huumorit. Peategelaste isekas arrogants on täies ilus olemas, selles fänne alt ei veeta. Edinal on ikka oma kordumatult koperdav kõnnak tornkontsadel, millel ta käia ei suuda, ning vana hea parm Patsy rüüpab Chanel No5-t nagu odekolonni. Tuttavas rütmis jätkuvaid ema-tütre suhteid illustreerib hästi Edina dramaatiline fraas oma murelikule-mõistlikule lapsele Saffyle: «Ole vait! Ma püüan tegeleda oma mõttetusega!» Ning vanaemaks saada on ju võrratu – kaaskonda tekib ilus noor inimene, keda saab enda huvides ära kasutada.
Filmis on ülirohkesti celebrity-placement’i, näiteks Kate Moss kehastab iseennast, samuti groteskini võimendatud karakterina. Enamiku filmiminutitest on ta paraku küll surnud, aga neil harvadel hetkedel, kui eluvaim sees, on ta väga nunnu oma konnarohelises litterkleidis. Iga kinokülastaja võib tõdeda, et kunagine modelli liigset kõhnust kritiseeriv kampaania «Feed Kate Moss!» on viimaks vilja kandnud. Kogu draama keskpunktiks ongi staarile pugemine, mille õnnestumine on edu võti. Kas moeikoon on traagilises õnnetuses surnud? Või pidutses viis päeva, kuna ta lihtsalt ei teadnud, et kell on juba nii palju?
Koomilises võtmes esitatu on hävitav kriitika nii meedia manipuleerimise kui masside lauslolluse, mõjutatavuse ja kergeusklikkuse aadressil. Sümpaatne on aga positsioon, hukka ei mõisteta mitte neid, vaid meid. Oskus enda üle nalja visata – oo, just selle üle me oleme kõigis «Ab Fabi» seeriates nõrkemiseni naerda saanud! Ning mõni nali sulatab lausa ripsmetuši lahti. Kujutlege, et kaks viimase piirini mukitud peategelast kõpsutab mööda Prantsuse Rivierat ja neil on lahendada tohutu suur mure – tarvis hankida šampanjat. Kiiresti! «Šampanja, šampanja… mis see prantsuse keeles võiks olla? Šampinjon?»