Tallinna Teede ASi teehoiujärelevalve osakonna juhataja Kai Reimani ja tema kolleegide jutust kõlab kevadeti sõna «löökauk» väga tihti, sest praegusel teelagunemisajal on tal ja kolleegidel rabamist palju.
Löökauguotsijatel on silmad ja käed tööd täis
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eile päeval Pirita linnaosa uulitsate seisukorda uurinud Reiman töötab koos kuue kolleegiga põhimõtteliselt ka teekiirabina, sest kui ohtlik löökauk on tuvastatud, on neil autos selle esmaseks tähistamiseks ka punavalged plastkoonused, kirjutas Õhtuleht.
Sõltuvalt tee kategooriast peab inspektor augu pika loodi ja nurgikuga üle kontrollima kas iga päev või kolme kuni kuue päeva tagant.
«Hullem on siis, kui juba korra lapitud august tuleb täide välja, sest nii tekib löökauk tundidega,» selgitab Reiman.
Tervesse asfalti uuristuvat terav löökauk tavaliselt siiski mitme päevaga.