Uued võimalused kasvatamaks oma äri ja leidmaks uusi kliente tänu PwC Startup Collider programmile

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: PwC Startup Collider

PwC – üks tugevamatest maailmamärkidest, mis pakub startup’idele tuge äri arendamisel ja tuhandetele klientidele jõudmisel Kesk- ja Ida-Euroopa (CEE) piirkonnas. On alanud kandidaatide värbamine PwC Startup Collider’i 2. vooru.

Oktoobrist alates toimub kandidaatide värbamine PwC Startup Collider’i aktseleratsiooniprogrammi järgmisse vooru. Aktseleraatori eesmärgiks on Kesk- ja Ida-Euroopa (CEE) piirkonna innovaatiliste tehnoloogiaalaste startup’ide toetamine ja edendamine. Taotlust võib esitada kuni 10. detsembrini 2017. aastal veebilehel startupcollider.pwc.com

Startup Collider’i aktseleratsiooniprogrammi realiseeritakse PwC, ühe tugevamatest ja äratuntavamatest B2B maailmamärkidest, eestvedamisel. See annab noorettevõtetele võimaluse alustada vahetut koostööd PwC ekspertide, mentorite ja otsuste tegijatega, ning CEE piirkonna ettevõtte klientidega, keda on vaid Kesk- ja Ida-Euroopas tuhandeid. Seega on äripotentsiaal tohutu.

Peale unikaalse aktseleratsiooni metodoloogia on PwC Startup Collider’i iseärasuseks programmi rahvusvaheline iseloom ja avatus startup’ide aktseleratsioonile erinevates harudes ja spetsialiseerumise valdkondades, ning mitteseotus riiklike programmidega, mis võiksid programmi funktsioneerimisele formaalseid piiranguid seada. Tasub mainimist seegi, et Startup Collider on teostatav non-equity vormis.

PwC Startup Collider’i esimene voor oli pühendatud fintech’i valdkonna startup’idele. Teise vooru kandidaatideks võivad olla paljudel aladel tehnoloogiaid arendavad startup’id – "Oleme avatud kõikidele huvitavatele ja innovaatilistele lahendustele, mis võtaksid vastu väljakutseid ja vastaksid PwC-ga koostööd tegevate ettevõtete tehnoloogiaalastele vajadustele. Ootame taoltusi startup’idelt muuhulgas big data, artificial intelligence, data analytics, machine learning, customer experience (nt CRM, projektijuhtimise süsteemid), cyber security, digital tax / tax automation valdkonnas," – ütleb Magdalena Kwoska, PwC Startup Collider’i projektijuht.

PwC Startup Collider otsib startup’e, millel on juba turule pääsemiseks valmis toode või teenus, ja mis on positiivselt meelestatud oma äri globaalse arendamise suhtes.  Programm on mõeldud eelkõige Kesk- ja Ida-Euroopa noorettevõtetele, mis juba tegutsevad CEE territooriumil. Startup Collider’i võivad kandideerida ka startup’id kogu maailmast, mis plaanivad oma innovaatiliste tehnoloogiate laiendamist ja sooviksid arendada tegevust koos PwC-ga CEE piirkonnas.

"Algajatel ettevõtetel pole tihtipeale piisavalt kogemusi ja teadmisi, kuidas arendada ettevõtet efektiivselt ning teenida äraproovitud tehnoloogiatel. Ja me annamegi startup’idele neid teadmisi," – ütleb Beata Cichocka-Tylman, PwC’i innovatsioonide ja B+R’i eest vastutav juht.

"Meie eesmärgiks ei ole mitte startup’i leidmine vahetuks investeerimiseks ega sellelt tehnoloogia ostu jaoks. Otsime selliseid startup’e, mis saavad meie koostööpartneriteks, ja millega tõepoolest arendame uue koostöös valmiva toote. Anname äri laiendamise võimaluse läbi meie kontaktide võrgustiku ja suhete, tihtipeale ka läbi väga suurte turumängijate kaasamise," – lisab ta.

Foto: PwC Startup Collider

Kuni 10. detsembrini 2017. a kestab värbamine PwC aktseleraatori jooksvasse ehk 2. vooru. Programmi taotluste vastuvõtu lõpetamise järel valitakse kandideerijate hulgast 15 kõige huvitavamat ja lootustandvamat  ettevõtet, mis saavad kutse edasisele koostööle. See rühm osaleb 3-kuuses intensiivses bootcamp’is, kuhu kuuluvad 4-nädalased sprindid Varssavis ja kaugtöötoad. Sel ajal kohtuvad ettevõtjad PwC ekspertidega ja äriühikute esindajatega, et koguda võimalikult palju infot. Selle aktseleratsioonietapi  lõpp on kavandatud 2018. a aprillikuule. Demo Day investorite ja potentsiaalsete klientide ees. Seejärel läbivad startup’id 6- või 9-kuuse turule pääsemise etapi, mille jooksul PwC toetab neid kontseptsioonile viimase lihvi andmisel ja esimese müügi teostamisel. Lisaks sel ajal jälgib ja toetab startup’i PwC määratud startup’i tegevusalaga seotud mentor.

Lisaks sisuliste professionaalsete teadmiste saamise võimalusele on see startup’ide jaoks õige aeg teha intensiivset networking’ut eri ümbritsevate gruppidega – nii Poolas, kui ka välismaal.

"Ärisuhete üles ehitamine on samuti üks teguritest, mis võib startup’i turuedukusele kasuks tulla, seetõttu antud aspekti tuleb ka rohkesti panustada," – selgitab Magdalena Kwoska.

PwC Startup Collider’i võib taotlust esitada kuni 10. detsembrini 2017. a. Rohkem infot programmi kohta on saadaval veebilehel startupcollider.pwc.com

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles