ERRi juht tahab kindlamat rahastust

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aktuaalne kaamera
Aktuaalne kaamera Foto: Kairit Leibold/ERR

Eesti Rahvusringhäälingu (ERR) juhatuse esimees Erik Roose võtab oma visiooni avalik-õigusliku meedia rahastamismudelist kokku sõnadega: «Mõistlikum, pikajaalisem, selgem.» Praegune mudel teda ei rahulda ja nii tulebki kaaluda võimalusi lisaraha leidmiseks. Üks variant oleks reklaam ETV ekraanile tagasi tuua.

Eesti Meedia juhatuse esimees Sven Nuutmann kirjutas eilses arvamusloos, et ETV programmi kommertsialiseerumine ja üha enam reitingule keskendumine viitab sellele, et Eesti Rahvusringhääling (ERR) soovib hakata uuesti reklaami näitama. Lisaks kirjutas ta, et kuuldavasti on ERRi uus juhatuse esimees Erik Roose käinud seda plaani riigi esindajate seas lobistamas ja plaanile on rohelise tule andnud ka rahandusministeerium.

«Oi, ma ei lobista midagi. Mina teen ikka oma tööd ja lobistamine minu töö hulka otseselt ei kuulu,» ütles suvel ERRi juhtima asunud Roose eile Postimehele. Küsimusele, kas keegi siis teeb selle lobi tema eest ära, ei osanud Roose vastata. Küll aga kinnitas ta, et teema on tõepoolest olnud jutuks arengukava puudutavatel aruteludel.

«Rahvusringhäälingu rahastuse alused, mahud, mida maksumaksja selle raha eest saab – need küsimused on ju teoreetiliselt kogu aeg üleval, eriti kui iga aasta tehakse uut arengukava eelarvet,» rääkis ERRi juht. Rahvusringhäälingu rahastamismudeli muutmise võimalustest rääkides on nõukogu liikmed Heidy Purga (RE) ja Marika Tuus-Laul (KE) pigem kriitilised.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles