Politsei juhtimiskeskuse tööd häirinud mees sai kümme päeva aresti

Uwe Gnadenteich
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Häirekeskuse töötaja.
Häirekeskuse töötaja. Foto: Margus Ansu

Eile karistas Harju maakohus korduvalt põhjuseta Põhja prefektuuri juhtimiskeskusse helistanud meest kümnepäevase arestiga.


31. märtsi õhtul helistas 57-aastane mees järjepidevalt politsei lühinumbrile 110 ning üritas juhtimiskeskuse operaatoritega vestlust arendada, teatas politsei- ja piirivalveameti pressiesindaja Aleksandra Solntseva.

Üsna kiiresti selgus, et inimene ei vaja politsei abi ning helistab hädaabinumbrile põhjuseta. Hoolimata sellest, et politseiametnikud andsid mehele korralduse tegevus lõpetada, jätkas ta helistamist ning kolme tunni jooksul jõudis politsei lühinumbrit valida kokku 34 korral.

Põhja prefektuuri juhtimiskeskuse juhi Vahur Tamuri sõnul ei ole 110 kindlasti see koht, kus rumalat nalja teha või niisama suhtlemisvajadusest helistada. «Tuleb mõista, et tegemist on hädaabinumbriga ja sellel ajal, kui pahatahtlik inimene juhtimiskeskuse tööd põhjuseta helistades häirib, võib tegeliku abi vajava inimese kõne jääda hoopis ootele,» selgitas Tamuri, miks sellistesse naljategemistesse väga tõsiselt suhtutakse.

Kuna 57-aastane Vladimir ei häirinud politsei tööd esmakordselt ning meest on ka varasemalt sellise tegevuse eest karistatud kahepäevase arestiga, tuvastasid politseiametnikud mehe asukoha ning saatsid sinna politseipatrulli, kes toimetas joobes meesterahva jaoskonda kainenemisele.

Vladimiri tegevuse suhtes algatati väärteomenetlus avaliku korra rikkumise paragrahvi alusel ning eile karistas kohus meest kümnepäevase arestiga.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles