Furnumi asutaja: Eesti inimene teeb võimalusel kõike internetis, e-valimistest kuni eritellimusmööbli ostmiseni

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Furnum OÜ

Kuu aega tagasi tegevust alustanud veebikeskkond Furnum, mis koondab kokku Eesti köökide, garderoobide ja eritellimusmööbli valmistajad, on jõudnud juba ületada maagilise 100 koostööpartneri piiri. Ka kliendid hindavad ajasäästu, mida ühes kohas mitme hinnapäringu vormistamine neile pakub ja Furnum saab iga päev päringuid kümnekonnalt uuelt kliendilt. Väga mugav tellimiskeskkond, mis ei nõua professionaali tehtud jooniseid hinnapäringu tegemiseks ja endale koju ükskõik millise mööblieseme tellimiseks, on klientide poolt hästi vastu võetud.

Rääkisime Furnumi asutaja Hristo Neilandiga noore innovaatilise ettevõtte esimestest tegevusnädalatest ja tulevikuplaanidest.

Tundub, et parima lahenduse saamiseks lasevad inimesed mööbli endale ikkagi spetsiaalselt teha, mitte ei jää lootma valmis lahendustele. Millist mööblit eestlased kõige rohkem tellivad?

Furnum.ee statistika põhjal on selgelt kõige suurem vajadus köögimööbli järele. Muudes e-kauplustes on  tegelikult ka valmismööblit väga palju, ent just köök on väga spetsiifiline ja peab vastama kliendi soovidele ja vajadustele. Ükskõik, kas inimene on suur kokkaja või tahab väga lihtsat, ent  ikkagi funktsionaalset kööki, endale sobivaima lahenduse leidmiseks pöördutakse selles osas  nö. rätsepalahenduse poole.

Kuidas on inimesed praeguseks omaks võtnud Furnumi kaudu mööbli tellimise?

Eesti inimene on harjunud asju arvuti ees ajama. Kui saab vabalt valitud kohas ja ajahetkel valida endale meeldiva rahvaesindaja, siis  tundub kõigile väga loogiline, et samamoodi saab teha kõike, osta ka mööblit. Seni polnud lihtsalt head keskkonda, kust mööblitootjaid leida - paljudel väikestel ja tublidel mööblitootjatel ei ole head kodulehte ning nad on keskendunud mööbli tegemisele, mitte enda turundamisele - inimestel on olnud keeruline neid üles leida. Seega praegu tellib omale Furnumist mööblit keskmiselt 10 inimest päevas.

Eestlane on küll harjunud palju asju internetis ajama ja ostma, aga Eesti mööblitootjatele on see võimalus leida uusi kliente internetist ja müüa oma toodangut üle Eesti inimestele, kellega neil pole varasemat koostööd. Milliseid nõuandeid jagaksid oma uutele koostööpartneritele selliste uute “virtuaalsete” klientidega suhtlemisel?

Kuna pärast päringu jõudmist furnum.ee keskkonda suhtleme aktiivselt oma klientidega, on alati päringute taga inimesed, kes päriselt otsivad parimat lahendust. Meie kogemus ütleb, et klient vajab tagasisidet ja aktiivset suhtlust ja see ongi internetis hea teeninduse võtmeks - mida soovime pakkuda nii meie kui ka kõik mööblitootjad, kelle otsekontaktid klient lõpuks ju saab.

Ka kõikidele meiega äsja liitunud mööblitootjatele anname sellise edu valemi: maksimaalne kasu on Furnumist neile klientide leidmisel ikkagi siis, kui nad läbi meie jõudnud kliendi vastu siirast huvi üles näitavad. Ainult koostöös sünnivad juba kõiki rahuldavad projektid.

Furnum.ee ei eelda, et klient tuleb professionaalse disaineri tehtud mööblijoonistega. Kuidas inimesed jooniste tegemise või toote kirjeldamise kõige sagedamini lahendanud on?

Oleme näinud igasuguseid lahendusi. Et inimene oskaks kohe vajaliku info sisestada, oleme välja töötanud mõned suunavad küsimused. Mööblitootjale on pakkumise tegemiseks vähe abi infost "soovin magamistoa garderoobi". Jagame suuniseid, millised mõõdud ja milline kirjeldus oleks vajalikud. Enamik mööbli otsijad on siiski võtnud selle aja, kogunud pildimaterjali endale meeldivate lahenduste kohta ning visandanud virtuaalselt või käsitsi esialgse joonise. Kuna mõõtude ja joonisega päring saab oluliselt rohkem häid pakkumisi kui ilma nendeta, siis oleme ka oma teenust arendanud ning vajadusel aitavad meie kliendihaldurid inimestel oma päringutesse vajaliku info lisada.

Kõigi meie sammude eesmärk on üks: et klient saaks väga lihtsa vaevaga just endale vajaliku mööbli ning et kõigil Eesti tootjatel oleks turul võimalikult sarnased võimalused kliendile omapoolset nägemust tutvustada ja pakkumine teha.

Copy
Tagasi üles