Tundub, et parima lahenduse saamiseks lasevad inimesed mööbli endale ikkagi spetsiaalselt teha, mitte ei jää lootma valmis lahendustele. Millist mööblit eestlased kõige rohkem tellivad?
Furnum.ee statistika põhjal on selgelt kõige suurem vajadus köögimööbli järele. Muudes e-kauplustes on tegelikult ka valmismööblit väga palju, ent just köök on väga spetsiifiline ja peab vastama kliendi soovidele ja vajadustele. Ükskõik, kas inimene on suur kokkaja või tahab väga lihtsat, ent ikkagi funktsionaalset kööki, endale sobivaima lahenduse leidmiseks pöördutakse selles osas nö. rätsepalahenduse poole.
Kuidas on inimesed praeguseks omaks võtnud Furnumi kaudu mööbli tellimise?
Eesti inimene on harjunud asju arvuti ees ajama. Kui saab vabalt valitud kohas ja ajahetkel valida endale meeldiva rahvaesindaja, siis tundub kõigile väga loogiline, et samamoodi saab teha kõike, osta ka mööblit. Seni polnud lihtsalt head keskkonda, kust mööblitootjaid leida - paljudel väikestel ja tublidel mööblitootjatel ei ole head kodulehte ning nad on keskendunud mööbli tegemisele, mitte enda turundamisele - inimestel on olnud keeruline neid üles leida. Seega praegu tellib omale Furnumist mööblit keskmiselt 10 inimest päevas.
Eestlane on küll harjunud palju asju internetis ajama ja ostma, aga Eesti mööblitootjatele on see võimalus leida uusi kliente internetist ja müüa oma toodangut üle Eesti inimestele, kellega neil pole varasemat koostööd. Milliseid nõuandeid jagaksid oma uutele koostööpartneritele selliste uute “virtuaalsete” klientidega suhtlemisel?