PÖFF: Filipiinide ema groteskid

Aurelia Aasa
, filmikriitik
Copy
Imelda Marcos iseendana filmis «Hall kardinal». Tema eluaegne kuraas pole kuhugi kadunud.
Imelda Marcos iseendana filmis «Hall kardinal». Tema eluaegne kuraas pole kuhugi kadunud. Foto: Lauren Greenfield

Dokumentalist Lauren Greenfield tunneb ennast rikkurite eklektilises maailmas koduselt. Esmalt võrratu «Versailles’ kuninganna» («The Queen of Versailles», 2012), siis «Rikaste generatsioon» («Generation Wealth», 2018) ja nüüd «Hall kardinal» (2019).

Imelda Marcose isikliku teekonna, languse ja taastulemise kaudu maalib «Hall kardinal» portree riigist, kus tavakodanikud on tõmmatud populistlike, sageli vägivaldsete poliitikute meelevalda. Katsed riiki demokraatlikule kursile suunata pole senini täielikult õnnestunud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles