Sisuturundus

Kaup24 laieneb jõuliselt suuremates linnades: Tartus, Pärnus ja Narvas avati uued kaubaväljastuspunktid

FOTO: Kaup24

Viimase kuu jooksul on Kaup24.ee Interneti-kaubanduskeskus kogu riigis märkimisväärselt laienenud – Tartus ja Pärnus avati uued kaubaväljastuspunktid ja viimati ka Narvas. Uued kaubaväljastuspunktid on osa ettevõtte suuremast laienemisest Eestis, mis parandab oluliselt klienditeenindust – loob  kiire ja tasuta kohaletoimetamise võimalused, võimaluse leida ja osta kohapealt populaarsemaid tooteid ja hooajakaupasid.

“Viimasel ajal oleme Eestis märkimisväärselt kasvanud, näiteks mais oli kasv eelmise aastaga võrreldes peaaegu 40%. See näitab meile, et inimeste huvi Kaup24 kaupade vastu kasvab ja see julgustab meid laiendama oma ettevõtte võrku. Me näeme, et meie kliendid eelistavad kaubaväljastuspunkte, kuna see on neile kõige mugavam, tasuta ja kiireim viis veebist tellitud kauba kättesaamiseks. Parima võimaliku ostukogemuse tagamiseks ja kõigi klientide vajaduste rahuldamiseks oleme otsustanud tuua kaubaväljastuspunktid klientidele lähemale riigi erinevates osades - Ida-, Lääne- ja Lõuna-Eestis, “ütles Dainius Liulys, Pigu Grupi tegevjuht.

Uus, 71,3 ruutmeetri suurune Narvas asuv Kaup24.ee kaubaväljastuspunkt asub aadressil Tallinna maantee 33. 76-ruutmeetrine Pärnu kaubaväljastuspunkt asub aadressil Papiniidu 5, Tartu väljastuspunkt aga Jaama tn 143 ja on suurusega 55 ruutmeetrit. Praegu tegutsevad esindused veebist tellitud toodete kaubaväljastuspunktidena, kuid peagi saavad kliendid osta kohapealt erinevate kategooriate populaarseimaid tooteid. Kogu investeering kaubaväljastuspunktide võrgu arendamisse ja klienditeeninduse parandamisse on aasta lõpuni ligi 100 000 eurot.

Peamiste linnade katmine

Ettevõtte juht märkis, et Kaup24.ee on laienemise Eestis edukalt ette võtnud. “Oma värskelt avatud kaubaväljastuspunktidega Tartus, Pärnus ja Narvas oleme katnud peamised linnad, et jõuda oma klientidele lähemale,” märkis Liulys.

Ta lisas, et vaadates Tartu väljastuspunkti statistikat alates poe avamisest juuni alguses, on kliendid huvitatud peamiselt meie tippkategooriatest: parfüümid ja kosmeetika, lastetarbed ning kõik, mis on seotud hooajaliste toodetega: tervislik eluviis, sport ja tooted vaba aja veetmiseks vabas õhus.

„Kasvav nõudlus kaupade järele ja müügi kasv innustavad erinevaid kohalikke ettevõtteid liituma meie kaubanduskeskusega Internetis. Meie lai ja pidevalt laienev sortiment ning suur tarnemeetodite valik meelitab üha rohkem kliente, nii et kasvav kliendibaas omakorda meelitab uusi kohalikke ettevõtteid meie veebipoega liituma ja see annab neile võimaluse koos meiega kasvada, “selgitas Liulys

Tagasi üles