SAPTK loodab abieluteemalist rahvahääletust mõjutada masspostitusega

Sihtasutuse Perekonna ja Traditsiooni Kaitseks (SAPTK) juhatuse esimees Varro Vooglaid.

FOTO: Remo Tõnismäe

Sihtasutuse Perekonna ja Traditsiooni Kaitseks (SAPTK) juhatuse esimees Varro Vooglaid ütles, et inimestele on vaja selgitada abieluteemalise referendumi mõtet ning kõikide inimesteni jõudmiseks kasutatab sihtasutus sotsiaalmeediat ja masspostitust.

«Seejärel on loomulikult väga oluline mobiliseerida inimesi referendumil osalema ja seisma selle eest, et abielu jääks Eestis mehe ja naise vaheliseks liiduks,» rääkis Vooglaid ERR-ile, kuid ei osanud veel kampaania maksumust öelda.

«Enne tuleb otsutada, mida me täpselt teeme. Eks masspostituse hinnad on ju kõigile avalikult teada. Seda saab Omnivast teada, mis maksab, kui saata kiri 100 000-sse, 200 000-sse või 300 000-sse majapidamisse. Ideaalis me tahaksime muidugi jõuda oma materjalidega kõikidesse majapidamistesse Eestis, mida on üle poole miljoni. Ega see kindlsti odav lõbu ei ole,» ütles Vooglaid.

Ta lisas, et konkreetsemad plaanid selguvad siis, kui küsitluse kuupäev on selge.

Järgmise aasta riigieelarvest neelab abieluteemaline rahvaküsitlus ligikaudu kaks miljonit eurot ehk umbes sama palju kui kohalike valimiste korraldamine.

Tagasi üles
Back