Maksu- ja tolliameti Paide büroo on ajutiselt suletud

BNS
Copy
Paide büroo
Paide büroo Foto: EMTA

Maksu- ja tolliamet (MTA) sulges koroonaviiruse leviku tõttu ajutiselt Paide teenindusbüroo ning palub klientidel enne teiste büroode külastust kontrollida kodulehelt või infotelefonile helistades, kas büroo on avatud.

Koroonaviiruse leviku tõttu on alates esmaspäevast suletud MTA Paide teenindusbüroo, kus töötajatel tuvastati koroonaviirus. Büroo jääb suletuks nädalaks ning avatakse uuesti 30. novembril. MTA edastab Terviseametile kõikide isikute kontaktandmed, kes võisid töötajaga teenindusbüroos kokku puutuda. Terviseamet saadab nendele isikutele infokirja juhistega, kuidas edasi toimida.

«Koroonaviiruse levik on kahjuks mõjutanud ka MTA teenindusbüroode tööd. Teeme kõik, et haiguse edasist levikut takistada ning palume seetõttu klientide mõistvat suhtumist,» ütles MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa. «Enne teenindusbüroosse tulekut palume vaadata MTA kodulehelt või sotsiaalmeedia kanalist, kas büroo on avatud. Samuti saab küsimustega pöörduda alati MTA infotelefonile,» lisas ta.

«Lisaks palume kõikidel inimestel haiguskahtluse või haigusnähtude ilmnemise korral meie büroosid mitte külastada,» ütles Kullamaa. Teenindusbüroodes kehtib 2+2 reegel, mille järgi tohib teenindussaalis olla kliente vastavalt teenindajate arvule ning saalis on kohustuslik kanda kaitsemaski. Teenindussaalide lettidele on paigutatud kaitsesirmid ning palume klientidel käsi desinfitseerida.

MTA elektroonilised kanalid ja infotelefonid töötavad jätkuvalt – avatuks jäävad infotelefonid 880 0811 erakliendile, 880 0812 ärikliendile, 880 0814 tolliinfo jaoks, 880 0815 e-maksuteenuste tarvis ning samuti on võimalus kirjutada e-posti aadressidele eraklient@emta.ee, ariklient@emta.ee, tolliinfo@emta.ee või e-maks@emta.ee. MTA-le saab esitada küsimusi ka iseteeninduskeskkonna e-MTA kaudu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles