Väliürituste uus mõõde: üliseikluslik maailmalõpumeeleoludest kantud ulmeline maastikumäng „Lost Fear“

Lost Fear
Copy
Foto: Lost Fear

Millise seltskonnaürituse võiks suvisel Eestimaal sel aastal korraldada? Kõne alla tulevad ettevõtte suvepäevad, motivatsioonikohtumised ja meeskonnakoolitused, sünnipäevapidu heade sõprade ja tuttavate seltsis või mõni muu temaatiline üritus. Viimase aasta jooksul on juba sõna väliüritus omandanud uue vabastava ja piiranguid välistava tähenduse. Teatud tingimustel ja piiratud osalejate hulgaga sai see ikka rohelise tule. Praegu näitavad kõik märgid, et suvi tuleb oma täies hiilguses ja kvaliteedis ning väliüritus pole enam lahendus väljapääsmatule olukorrale, vaid kõigile osalejatele kordumatut seikluslikku emotsiooni pakkuv tegevus. Kordumatu emotsiooni tarvis on alati vaja midagi uut ja huvitavat. Mis oleks, kui prooviks uut seikluslikku ulmevõtmes maastikuorienteerumismängu „Lost Fear“.

Uurisime ettevõtte Tartu Tours OÜ esindajalt, mis mäng see on.

Mäng on korraldatud nii, et osalejad satuvad stsenaariumi järgi uude ekstreemsesse rolli kuskil müstilises apokalüptilises tulevikus. Ulme sci-fi-žanr on juba ammu mänginud mõttega, et kuskil salajases laboris töötatakse välja midagi biokeemilist, mille vallandumine inimkonnale just bingovõitu ei tähenda. Ka meie mängus tuleb ette ahne korporatsioon, kes on kõrvalises kohas asuvasse mahajäetud hoonesse rajanud ülisalajase allhankelabori, kus on suudetud luua uute patogeenmutatsioonidega antiviirus. Nii ilma pikema sissejuhatuseta hädad ja õnnetused pihta hakkavadki: selgub, et toode on kurjakuulutavalt tõhus, aga kahjuks ka hoiustamisel ja transpordil ääretult ebastabiilne. Lisaks soovib konkureeriv korporatsioon antiviirust endale, et see oma kaubamärgi all kasumlikult turule paisata. Kujuneb olukord, kus vahendeid ei valita. Nagu alati, leidub laboris reeturlik ambitsioonikas biokeemik, kes teatud raha eest on nõus antiviirust konkurentidega jagama. Otse loomulikult läheb üleandmistehing mingitel põhjustel luhta ja mängu tuleb meie temaatilises rollis tiim. Algul on nad lihtsalt rahulikud matkajad, kangelastele kohaselt juhtuvad nad valel ajal vales kohas olema. Mida peavad tegema kangelased, kes on valel ajal vales kohas? Selle mängutsenaariumi puhul tuleb neil loomulikult läbida takistusi ja ületada raskusi, et antiviirus heade kätte toimetada ning seeläbi päästa maailm ja inimkond...vähemalt selleks korraks.

Mida tähendab mängu pealkiri „Lost Fear“ ja mida sellega öelda tahetakse?

Ei tahetagi midagi öelda. Inimesi on ära väsitanud mingi taustasõnumi otsimine ja teiselt poolt kartus, et sõnumist midagi tagurpidist välja loetakse. Hirmud, hullud teooriad ja kaduvikufilosoofia on ulmevaldkonna A ja O olnud algusest peale. Parafraseerides Tarkovski seisukohti ütleksin, et mõtiskledes oma hirmude üle tuleks jätta inimesele oma vabad valikud ja eelistused ning pigem mõttepausid selliste mõtiskluste jaoks.

Mängu korraldaja organiseerib temaatilised rekvisiidid ja raja ning annab juhtnöörid liikumiseks ühest geograafilisest mängupunktist teise. Praegu ootame eelkõige grupitellimusi. Lihtsalt pange seltskond kokku ja andke sellest korraldajale teada. Kui sõbrad hakkavad tõrkuma, veena nad ümber. Vastavalt sihtgrupile saab läbida eri pikkuse ja raskusastmega vahemaid. Üksikmängijate jaoks avame mänguvõimaluse ilmselt juuli lõpus. Siiski võib juba praegu oma soovist teada anda e-posti kaudu ja ehk saab mõne grupi kokku ka üksikmängijatest. Mänge korraldatakse Tartu ja Tallinna lähistel temaatiliste vaatevisuaalidega kohtades. Eritingimustel ja kokkuleppel on võimalik teenust tellida ka mujale. Vaata rohkem ja täpsemalt www.lostfear.ee, küsi infot ja pakkumist info.lostfear@gmail.com. Meie tegemistega jooksvalt kursisolemiseks pane ennast FB jälgima: https://www.facebook.com/LostFearGame

Copy
Tagasi üles