„2019. aasta talvel sattusin hambusse ühele metsavahendusfirmale, kes võttis mind kapitaalselt käsile. Esimene helistaja oli üpris viisakas noormees, kelle pika jutu ja veenmise tagajärjel otsustasin tellida metsamajandamiskava.“
Raiemüügi mõte tundus naisele ikka veel veidrana, kuid palli lükkas ta käima peamiselt huvist teada, milline on üldse hinnaskaala, mida metsa eest võiks saada. Mõne aja pärast saabus vastus –12 000 eurot raieõiguse eest.
Võimalik, et mõte olekski tehinguni jõudnud, kuid siis saabus koroonakevad ja kogu maailm pandi lukku. Vaikseks jäid ka telefonikõned, kuid paari kuu möödudes algas tants ja trall taas, ent selleks ajaks oli antud firmast, kes 12 000 eurot oleks olnud nõus raieõiguse eest andma, see viisakas noormees lahkunud ning asemele olid tulnud noored energilised müügimehed, kes kasutasid juba agressiivsemat müügistrateegiat, helistades pikalt ja eri numbritelt.
„Lisaks tekkis veel üks metsafirma, kelle esindaja teatas, et momendil nemad tegutsevad umbes-täpselt naaberkinnistul, kogu metsatehnika on käepärast ja andku ma oma kontonumber, kohe kantakse sellele minu metsa raie eest 8000 eurot. Kõik see oli nii tüütu!“ nendib Vivian, kes tundmatutele numbritele ühel hetkel enam lihtsalt ei vastanud.
Aina tihedamini tuli ette Timber.ee reklaami
Eks see ole ikka nii, et kui mõtled autoostule ja tead, millist marki auto võiks sul olla, hakkad linnapildis üha sagedamini nägema just neid autosid. Viviani ja tema metsaraie teemaga oli sama lugu, sest teema oli kuumaks aetud ja Timber.ee metsaoksjonikeskkonna reklaam jäi vast just sel põhjusel ka aina enam silma.