Postimehe paberleht ilmub uuel aastal viis korda nädalas (4)

Postimees
Copy
Postimehe hoone Tartu maanteel.
Postimehe hoone Tartu maanteel. Foto: Sander Ilvest

Omniva hinnatõus sundis Postimeest piirama paberlehe ilmumispäevade arvu – järgmisel aastal saabub Postimehe paberleht lugejate postkasti viiel päeval nädalas. Eraisikust paberlehe tellijatele pakub leht neljaks kuuks Postimehe digipaketti tasuta, seda 16. detsembrist kuni 30. aprillini.

Postimees Grupi tegevjuhi Toomas Tiiveli sõnul järgmisest aastast Postimehe paberleht enam esmaspäeviti ei ilmu. See on ajendatud nii kande- ja paberihinna pidevast tõusust kui ka üleüldisest hinnatõusust. Viimase tõuke selleks andis riigile kuuluva postiettevõtte otsus tõsta uuest aastast paberlehtede kojukande hinda üle 20 protsendi.

«Kaalusime erinevaid variante, kuid lugejate tagasiside põhjal toote hinda nii palju tõsta poleks olnud võimalik, mistõttu valisime kõiki pooli vähem mõjutava ühe ilmumispäeva vähendamise variandi,» selgitas Toomas Tiivel. «Loodame, et viiepäevane kandenädal võimaldab ka postifirmal oma tegevust efektiivsemalt organiseerida.»

Esmaspäevase paberlehe mitteilmumine on Postimehe peatoimetaja Priit Hõbemägi sõnul tingitud üldisest majanduskeskkonnast ja inflatsioonist ning sarnase väljakutsega seisavad silmitsi kõik meediamajad Eestis, kelle nime alt paberleht ilmumas on.

«Seepärast oleme otsustanud pakkuda oma lugejatele Postimehe paberlehte teisipäevast laupäevani. Samal ajal jätkavad meie toimetused oma tööd veebis kõikidel päevadel nädalas ehk toimetuste töökorralduses suuri muutusi plaanis ei ole,» kinnitas Hõbemägi.

Ka Tartu Postimees hakkab ilmuma neli korda nädalas, teisipäevast reedeni.

Postimees pakub kõikidele eraisikust paberlehe tellijatele neljaks kuuks Postimehe digipaketti tasuta, seda 16. detsembrist kuni 30. aprillini. Paberlehe tellijateni jõuab Postimehe klienditeeninduselt detailne info, kuidas pääseda ligi oma digipaketile. 

«Meie digipaketi tellija jaoks on Postimees üha paremini loetav – tellijatele näidatakse vähem reklaami ja sisu on üha enam personaliseeritud ehk lugeja varasemat käitumist arvestav. Täna on kvaliteetse ja usaldusväärse info saamine olulisem kui kunagi varem ning ka mugav navigeerimine infoväljas muutub järjest olulisemaks,» lisas Tiivel.

Kommentaarid (4)
Copy
Tagasi üles