/nginx/o/2023/04/04/15238245t1h64e6.png)
Tänavu tähistab autolaenu ettevõte Mogo juba oma kümnendat aastapäeva Eesti turul. Sel puhul heidame pilgu nende teekonnale, alustades esimesest laenust, mis väljastati 2013. aasta septembris, ning lõpetades hiljutiste edusammude ja tulevikuvisioonidega.
Mogo: edu algus Eestis
Mogo, mis kuulub Lätis asutatud suurettevõtte Eleving Group alla, alustas oma tegevust Eestis 2013. aasta septembris. Esimese autolaenu väljastamine oli samm suurema eesmärgi poole – aidata klientidel rahastada oma unistuste sõidukit paindlike ja läbipaistvate tingimustega. Alates sellest ajast on Mogo pidevalt kasvanud ja laienenud, pakkudes oma klientidele mitmekülgseid finantslahendusi. Kasutades tänapäevaseid tehnoloogiaid, suudab Mogo tagada asjatundliku ja tõhusa laenuotsuste tegemise protsessi, mis omakorda aitab klientidel saada vajaliku rahastuse kiiremini kätte.
Turuletulek uue brändiga: Primero
Möödunud aasta mais tuli ettevõte turule uue brändiga, millel nimeks Primero. Primero on keskendunud klientidele paindlikuma ja personaalsema finantsteenuse osutamisele ning selle tulemusena on võimalik pakkuda oma teenuseid laiemale turuosale.
Rahvusvaheline edu
Mogo emaettevõte, Eleving Group, asutati Lätis ja on praeguseks laienenud 12 riiki üle kogu maailma, sealhulgas Baltimaadesse, Kesk- ja Ida-Euroopasse, Aafrikasse, Kaukaasiasse ja Kesk-Aasiasse. Eleving Group on keskendunud finantstehnoloogia ja -teenuste arendamisele, eesmärgiga muuta laenamine ja investeerimine lihtsamaks ning kättesaadavamaks.
Eleving Group on kasvanud märkimisväärselt alates asutamisest, olles tänaseks tööandjaks rohkem kui 2600 inimesele ning on väljastanud üle 1,2 miljardi euro väärtuses laene. Ettevõtte laienemine erinevatele turgudele kinnitab nende pühendumust ja ambitsioone rahvusvahelises finantssektoris. Eleving Group on saavutanud tunnustust ka laiemalt, sest kahel aastal järjest on Financial Times nimetanud ta üheks kiiremini kasvavaks Euroopa ettevõtteks.
Lisaks on Eleving Group aktiivselt osalenud Balti kapitaliturgudel, kus nad on seni emiteerinud 205 miljoni euro väärtuses võlakirju. Suur osa investoritest on pärit Eestist, mistõttu on Eesti Eleving Groupi jaoks oluline nii äriperspektiivist, kui ka strateegiliste investeeringute poolest.
Finantsteadlikkuse arendamine
Mogo on viimastel aastatel pööranud erilist tähelepanu finantsteadlikkuse arendamisele. Selle eesmärgi saavutamiseks lõi Eleving Group lehekülje nimega Eleving Smart, kus klientidel on võimalik hinnata oma finantsseisu ning saada kasulikke näpunäiteid rahaasjade korraldamiseks. Eleving Groupi finantsteadlikkuse algatused keskenduvad klientide teadmiste ja oskuste arendamisele, et nad saaksid oma rahalisi otsuseid paremini hallata ning teha teadlikumaid valikuid.