Algusaastatel põhiliselt saematerjali hööveldamisega tegelenud Puidukoda tuli mõne aasta eest turule lõppviimistletud eksklusiivse höövelpuidu kaubamärgiga Woodmood, mis on loodud hubaseks ja naturaalseks sisekujunduseks ning välisviimistluseks. 90 protsenti ettevõtte toodangust eksporditakse Euroopasse, Aasiasse, Lähis-Itta ja Ameerikasse, kokku ligi 40 riiki. Puidukojal on tütarettevõtted Poolas ja Tšehhis ning müügi- ja ostumeeskond Tartus.
Kauaaegse tootmisettevõtetes töötamise taustaga personali- ja kommunikatsioonijuht Liisa Alekask nendib, et nii inimestekeskset kultuuri kui Puidukojas naljalt mujal tööstussektoris ei kohta. «Meil lähenetakse paindlikult isegi tehases töötavate inimeste tööaegadele, näiteks soovi korral võib teha ainult öövahetusi. Kontoriinimeste puhul on oluline, et töö oleks tehtud – töötaja ise teab, kus, millal ja kuidas ta tulemusteni jõuab. Suureks plussiks on kindlasti ka see, et meil on nädalavahetused vabad, sest töö käib esmaspäevast reedeni.»
Ta lisab, et Puidukoda pakub oma töötajatele juba ehk harjumuspäraseid soodustusi alates prillitoetusest, psühholoogilisest abist, vaktsineerimise ning tervise- ja heaoluplatvormi Stebby terviseteenuse võimalusteni. Samuti saavad kõik töötajad kasutada regulaarselt töökohale tulevat massööri, ette on nähtud ergonoomilised töölauad ning lisaks maksab ettevõte mitmeid erinevaid toetuseid nagu lapse sünnitoetus või lähedase matusetoetus. Ka töörõivaste ja -jalatsite soetamine toimub tööandja kuludega ning seejuures saavad töötajad endale otsida just neile sobivad riided ja jalanõud.
«Igal kuul toimub meil sisekontroll, mille eesmärk on töökoha parendamine. Iga-aastasest rahulolu uuringust saime näiteks tagasisidet, et infoliikumine on nõrgavõitu ning nüüd korraldame igas kvartalis koosoleku, kus töötajad viiakse kurssi ettevõtte käekäigu ja tulevikuplaanidega ja igaüks võib esitada juhtkonnale teda huvitavaid küsimusi. Samuti on meil infojagamiseks eraldi Facebooki grupp, kus kõik saavad oma mõtteid avaldada,» lisab Alekask.