Skip to footer
Päevatoimetaja:
Sven Randlaid
+372 666 2387
Saada vihje

Kuidas õige pakend aitab suurendada müüki?

Artikli foto

Visuaalsete elementide (logode, värvide, tekstide jne.) lisamine enda tootepakendile aitab klientidel sinu brändi ära tunda ning sellega samastuda. See omakorda loob eelduse lojaalsete kliendisuhete tekkimiseks.

Pakend aitab kuvandi loomisel kaasa mitmete erinevate omadustega. Selleks võib olla pakendi enda disain ja suurus, pakendil olevad trükised ja elemendid ning pakendi materjal.

Pakendistuudio pakub enda tootepakendite valikus pakendeid e-poodidele, kus on oluline eelkõige esinduslik välimus ning vastupidavus transpordile. Kvaliteetsed FCS-sertifikaadiga kartongist või lainepapist karbid on mugavalt komplekteeritavad ega vaja liimi ja teipi.

Pakenditele saab trükkida enda ettevõtte logo, personaalse sõnumi või muid elemente, mis aitab kliendil sinu brändi ära tunda.

Artikli foto

Kaane ja plastaknaga tootekarbid annavad sinu kliendile võimalust näha juba toodet enne seda pakendist välja võtmata. Ideaalne lahendust glamuursete toodete presenteerimiseks, näiteks ehted või käsitöötooted.

Artikli foto

Tänapäeval käib ettevõtte kuvandiga kaasas jätkusuutlikkus. Süsinikneutraalsus ja ökonoomne tarbimine. Viimase puhul on eriti olulisel kohal pakend ja pakkematerjal. Möödas on ajad, kus peamiseks pakkevahendiks plastik ning kus toode on pakendatud üüratult suurde pakendisse. Trende määravad looduslikud materjalid ning ökonoomsus pakendamisel.

Väljendades enda hoolivust loodusest ja ühiskonnast, samas järgida stiili, mis sobib sinu ettevõtte kuvandiga, loob head eeldused klientidega lojaalse ja püsiva suhte loomiseks.

Luksuslikud kinkekarbid

Kinkekarbid on suurepärane viis toodete esitlemiseks ja kinkimiseks. Elegantsed kaanega karbid, mis on valmistatud kvaliteetsetest materjalidest ja millele on lisatud brändi logo, lisavad väärtust igale kingitusele. Sellised karbid on ideaalne valik nii ettevõtetele, kes soovivad oma kliente rõõmustada, kui ka üksikisikutele, kes otsivad erilist pakendit erilisele kingitusele.

Funktsionaalsed ja esteetilised paberkotid

Paberkotid on praktiline ja keskkonnasõbralik lahendus, mis sobib ideaalselt nii igapäevaseks ostlemiseks kui ka erilisteks sündmusteks. Kaunite mustrite ja personaalsete sõnumitega paberkotid aitavad brändidel eristuda ja jääda meelde. Lisaks on need kotid tihti korduvkasutatavad, mis annab neile täiendava väärtuse.

Artikli foto

Kasutajamugavus

Lisaks visuaalsetele omadustele ja materjalile mängib toodet müüvale ettevõttele olulist rolli ka pakendi funktsionaalsus.

Pakendistuudio karbid on kokku volditavad, mis tagab minimaalselt laoruumi hõivamist. See omakorda tähendab ka kiiremat ja mugavamat komplekteerimist, kuna pakendid ei vaja kokkupanekuks liimi ega teipi. Kõik eelnimetatud tähendab ühiku pealt väiksemaid kulutusi aja, laologistika ja materjalide poolelt.

Pakendi lihtne avamine ja sulgemine on oluline ka kliendi vaates ning seda eriti e-kaubanduses. Tagastuste osakaal on olnud stabiilselt kerkiv ning e-kaubanduses on sellel võtmeroll jalatseid, riideid, ehteid jms. müüvatel ettevõtetel. Kui tagastusprotsess on tehtud keeruliseks, sealhulgas pakendiga, mis tagastamisprotsessi enda omaduste poolelt üldse ei soosi, siis on väga suur tõenäosus, et klient sinu poest enam tellimust ei esita ning eelistab konkurenti.

Kuidas õige visiitkaart või flaier võib tõsta ettevõtte nähtavust ja müüki?

Visiitkaardid ja flaierid on sageli esimene kokkupuude, mida klient sinu ettevõttega kogeb. Nende visuaalne esitus, sealhulgas logod, värvid ja kujundus, mängivad suurt rolli esmamulje kujundamisel. Õige disain võib teha vahet sellel, kas jäädakse meelde või kaotatakse konkurentide seas.

Visiitkaardid pole ainult kontaktandmete edastamiseks; need on miniatuurne peegel sinu brändist. Kui visiitkaardile on lisatud ettevõtte logo, brändivärvid ja selge sõnum, aitab see luua usaldust ning muudab kaardid meeldejäävaks. Visiitkaardid, mis kasutavad kvaliteetseid materjale ja läbimõeldud disaini, aitavad tugevdada ettevõtte kuvandit ning jääda silma potentsiaalsetele klientidele.

Flaierite mõju turunduses

Flaierid on võimas vahend, kui soovid kiirelt ja tõhusalt levitada infot toodete, teenuste või sündmuste kohta. Oluline on, et flaieri disain oleks visuaalselt köitev, et see eristuks teistest turundusmaterjalidest. Personaliseeritud sõnumid ja pakkumised flaieritel võivad tekitada huvi ja julgustada kliente tegutsema – olgu selleks poekülastus, ostu sooritamine või üritusel osalemine.

Mõlemad, nii visiitkaardid kui ka flaierid, peaksid esindama sinu brändi ühtset stiili ja sõnumit. Hea kujundus ja kvaliteetsed trükimaterjalid mitte ainult ei köida tähelepanu, vaid ka suurendavad brändi äratuntavust. See loob eelduse pikaajalise ja lojaalse kliendisuhtluse tekkimiseks.

Pakiga kaasnevad pühendused, kingitused, soodustused

Lihtne kommike, lisasoodustus järgmiselt ostult või lihtsalt ilus tänukaardike võib sinu ettevõtte müüki pikas perspektiivis oluliselt kasvatada. Need tekitavad kliendis positiivseid emotsioone, mis omakorda jätavad sinu brändi kliendile pikemalt meelde.

Ettevõtte logo, missiooni ja personaalse sõnumiga trükised loovad kontakti sinu lõpptarbijaga ja kinnitab, et kliendina on ta sulle väärtuslik.

Trükised on võrreldes muude turundustegevustega väga madalate kuludega ning jõuab oma sõnumiga sinu ettevõttele kõige olulisemale isikule – kliendile. Miks mitte lisada kaasa sooduskupong või põgus promoflaier enda teiste toodete tutvustamiseks? Teatud toodete puhul on mõistlik lisada kaasa tutvumiseks tootenäidis.

Mõeldes tootepakendile meenub meile esmalt tema funktsionaalsed eesmärgid – kaitsta toodet transportimisel ja ladustamisel, kuid vähem mõeldakse tema efektiivsuse potentsiaalile turunduse ja kliendisuhtluse vallas.

Artikli foto

Pakend ei pea olema lihtne ja igav tükk pappi, vaid teda on võimalik siduda osana sinu kogu brändi kuvandist.

Kui soovid konkreetset pakkumist või koos ideid genereerida, siis võta meiega ühendust siit.

 
Tagasi üles