Päevatoimetaja:
Marek Kuul
Saada vihje

Eesti tehnoloogia, Euroopa haare: Wallester muudab ettevõtete raha haldamise viisi

Artikli foto
Foto: Wallester

Kui te haldate ettevõtte kulusid ikka veel vanal viisil – ootate jagatud ettevõtte kaarte, otsite käsitsi tšekke, teete oletusi eelarve kohta – jääte juba konkurentsis maha. Kiiresti kasvavad ambitsioonikad ettevõtted vajavad kiireid ja paindlikke finantssüsteeme. Just siin on ideaalseks lahenduseks Wallester Business, et aidata teil maksete ja kulude haldamist kaasajastada ja optimeerida.

Wallester Business pakub kaasaegsetele ettevõtetele täielikku kontrolli selle üle, kuidas, millal ja kuhu nende raha kulub. Väljastage koheselt piiramatul hulgal Visa kaarte (virtuaalseid või füüsilisi), jagage need meeskondadele, projektidele või üksikutele töötajatele ning seadke mõistlikud limiidid, mis asetavad kulutused vastavusse strateegiaga ning ei põhine oletustel.

Kontroll reaalajas, mõju reaalmaailmas

Wallester Business ei ole lihtsalt järjekordne maksevahend – see on arukam finantsinfrastruktuur ettevõtetele, kes peavad kiiresti edasi liikuma ja säästlikult tegutsema.

Reaalajas kulude jälgimine tähendab, et kuu lõpus ei ole enam üllatusi. Automatiseeritud kuluaruanded kõrvaldavad paberimajanduse ja kiirendavad arveldusprotsessi. Kohandatud reeglid, valged nimekirjad ja kohene kaardi blokeerimine vähendavad pettuseohtu enne, kui see alata saab. Asi pole ainult kulude haldamises – see puudutab targema arengu võimaldamist.

Loodud vastavalt sellele, kuidas äri tänapäeval tegelikult toimib

Olenemata sellest, kas laienete erinevatele turgudele, juhite kaugmeeskondi või tegelete kliendiprojektidega, mille kasumimarginaal on üliväike, muudab Wallester Business finantsjuhtimise sujuvaks.

  • Piiramatu arv virtuaalseid ja füüsilisi maksekaarte ettevõttele väljastatakse koheselt

  • Põhjalik kulude haldamise platvorm

  • Mitme valuuta tugi globaalseteks operatsioonideks

  • Mobiilsed rahakotid maksete teostamiseks käigu pealt

  • Sügav integratsioon raamatupidamissüsteemidega REST API kaudu

  • Võimalus omandada eksklusiivseid BIN-e ja BIN-vahemikke. Ideaalne meediaostudele ja turundusmeeskondadele.

  • Töötaja- ja palgakaardid, mis lihtsustavad kulude haldamist ja palgaarvestuse jaotamist spetsiaalsete kaartide abil.

  • Lihtne kulutuslimiitide määramine kaartidele. Võimaldab töötajatel teha vabalt ettevõtte oste, muretsemata eelarve ületamise pärast.

  • Tšekkide ja arvete hoidmine raamatupidamise lihtsustamiseks Wallesteri rakenduse kaudu.

  • Kliendi kaasamine on superkiire, konto loomine võtab aega vaid ühe tunni.

Kõik on loodud selleks, et säästa teie meeskonna aega, kõrvaldada rahalisi kitsaskohti ja anda teile konkurentsieelis.

Miks valivad juhtivad ettevõtted muutuse

Uhkelt Eesti ettevõttena teeb Wallester koostööd juba enam kui 6000 Euroopa ja Ühendkuningriigi ettevõttega, kel pole aega viivituste, keerukuse ega varjatud tasude jaoks. SaaS-ettevõtted, turundusagentuurid, meediaostjad, kinnisvaraarendajad, logistikafirmad, reisibürood, transpordifirmad ja teised – kõik nad valivad Wallester Businessi, kuna see pakub seda, mida traditsioonilised pangad ja vanamoodsad finantsteenused ei suuda: kiirust, läbipaistvust ja kontrolli.

Tulevik kuulub kiiretele

Kui soovite nutikamalt laieneda ja püsida konkurentidest ees, peavad teie finantssüsteemid olema üles ehitatud kiiruse, paindlikkuse ja kontrolli tagamisele. Wallester Business annab teile vahendid, et tegutseda nagu kaasaegne ettevõte, kuna pelgalt ellujäämisest enam ei piisa. On aeg jõuliseks arenguks.

Lisateavet leiate aadressilt wallester.com/business ja saage 300 tasuta virtuaalset kaarti + tasuta juurdepääs kulude haldamise portaalile – ideaalsed tööriistad finantsvahendite korrastamiseks.

Tagasi üles