Eesti uus tunnuslause on «Heade üllatuste maa»

Merike Tamm
:

Muutumise läbi teinud Eesti turundus- ja mainekujundusprojekt «Brand Estonia» on saanud uue ilmega visuaalse külje värvidest piltideni, brändi kunagine tuum on nüüdsest «Heade üllatuste maa», inglise keeles «Positively surprising».

Endiselt jääb märgina kehtima «Welcome to Estonia», mis on positiivselt vastu võetud ja eri riikides juba tuntustki kogunud.

«Kontseptsiooni tuuma me muutma ei hakanud, aga iga teema vajab edasiarendust ja seitse aastat on pikk aeg,» põhjendas muudatuste vajalikkust EASi turundus-ja kommunikatsioonidirektor Erki Peegel Vikerraadio saates «Uudis+».

«Põhimõtteliselt oli brändi kontseptsioon hea ja see oli ka hädavajalik, sest oma lugu on igal organisatsioonil ja see tuleb endal teha - kui sa ise ei tee, teeb seda keegi teine niikuinii,» lisas kommunikatsiooniekspert Raul Rebane. «See on kokkuleppeline meie lugu.» Tema sõnul alustasid ka soomlased oma brändi uuendamist just nüüd uuesti.

«Paljud linnad ja vallad tegutsevad ses suunas omaette. Brand Estonia on raamkontseptsioon, mis annab raamid nii eraettevõtetele kui omavalitsustele, millest lähtuda. Juures on ka visuaalsed lahendused, kuidas Eesti võiks ühtsema ja paremana välja paista,» rääkis Peegel.

Viis väärtust

Brändi kontseptsiooni keskmes on Eesti viis väärtust:

Eesti on kontrastirikas. «See tähendab, et meil on puhas loodus, aga meil on ka Tallinna vanalinn,» selgitas Peegel.

Puhas ja põhjamaine. «Meie disain on põhjamaine, loodus puhas ja karge. Oleme kvaliteetsed.»

Esimene ja kiire. «Sellega ütleme, et oleme vastuvõtlikud uutele lahendustele, kas või kui me räägime e-lahendustest, näiteks m-parkimisest. Me oleme ise selle üle uhked ja on ka põhjust, sest see on unikaalne, kui laiaulatuslikult on see kasutusel,» kinnitas Peegel.

«Üllatav märksõna on romantiline. Sellega ütleme, et Eesti on eksootiline, meil on romantiline ajalugu ja võime romantikat leida nii Tallinna vanalinnast kui rabadelt-saartelt,» märkis ta.

Kättesaadav. «Eesti on kompaktne, siin võib lennujaamast veerand tunniga saada vanalinna või põlismetsa,» lisas Peegel.

2002. aastal alustatud ja tollal palju kriitikat saanud brändi uuendamist alustati möödunud aastal. Peegli väitel sai tollal eelkõige kriitikat märk «Welcome to Estonia», mitte aga kontseptsioon ise.

Kirjuta toimetajalePrindi
Artikli märksõnadtunnuslauseerki peegelEttevõtluse Arendamise Sihtasutus
Samal teemal
Sekeldused riigiametis
Sisuturundus
Elu24
reporter.ee videod
neljapäev, 11. veebruar
Päevakava
Just nüüd00:01
12VeebrEesti balleti grand old lady Mai Murdmaa dokumentaalfilmis «Ballettmeister»>
Täna09:40
12VeebrOtse: konverents «Reducing Corruption: Focusing on private sector»>
Viimased uudised
TarbijaKõik
VideoKõik
TehnikaKõik
MajandusKõik
MaailmKõik
SportKõik
NaineKõik
TervisKõik
Eesti laulKõik
MaaeluKõik
TallinnKõik
Tartu PostimeesKõik
48h populaarsemad teemad
Tänane lehtKõik
ArvamusKõik
KultuurKõik
ReisKõik
KoduKõik
LemmikKõik
VIIMASED GALERIID
SOOV.EE
Sünnipäevad

Palju õnne!

Marju Marynel Kuut

70

Marju Marynel Kuut

laulja

Jüri Marran, 79

maalikunstnik

Madis Üürike, 73

äri- ja riigitegelane, endine rahandusminister (1992-1994)

Viive Rosenberg, 73

põllumajandusteadlane ja poliitik, IX riigikogu liige

Aare Kööp, 62

ettevõtja, endine purjetaja

Ülar Mark, 48

arhitekt

Silver Meikar, 38

poliitik

Horoskoop
SetomaaKõik
60 PLUSSKõik
Arhiiv
Pärnu
Viljandi
Rakvere
Paide
VALGA
Pilt.postimees.ee viimati lisatud
kasutaja elve galeriist
Liitu Postimehe uudiskirjaga ja ole kursis päeva olulisemate uudistega!
Vali omale meelepärased teemad:
Aitäh, et liitusid
Postimehe uudiskirjaga!
Juba homme jõuab esimene uudiskiri sinuni.
TAGASI POSTIMEHE LEHELE