Ivo Rull: Keskerakonna valimiskampaania mängib emotsioonidel

Erik Henno
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Keskerakonna valimisreklaam.
Keskerakonna valimisreklaam. Foto: Raigo Pajula

Suhtekorraldaja Ivo Rulli hinnangul püüab Keskerakond oma valimiskampaanias süvendada elanike hulgas protestimeeleolusid ning püüda ühtlasi nooremate valijate hääli.

Ivo Rulli arvates toimib Keskerakonna rakendatav negatiivne reklaam kõige kiiremini, kuna mängitakse valijate emotsioonidel, teatas ERR Uudised.

«Majandussurutis valitseb ja sellest tekib depressiivsus,» ütles suhtekorraldusfirma Rull&Rumm juhataja Rull. «Keskerakond mängib väga osavalt nendel keeltel rõhutades, et tekitada protesti ning teiseks jäljendavad nad Obama kampaaniat sõnadega «vahetus - change»».

Rull märkis, et korrektne on selline reklaam, mis rõhub faktidele, mitte emotsioonidele.

Tallinna Tehnikaülikooli õppejõu ning meediaeksperdi Agu Uudelepa arvates ajavad Keskerakonna valimisreklaamid, millel sõna «vahetus» inimesi segadusse.

«Nähes Euroopa Parlamendi saadikut Siiri Oviiri seismas sildiga «vahetus», tekib küsimus, mida ta vahetab - kas tema tahab koju ja tema asemel võiks keegi teine minna,» märkis Uudelepp.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles