Kuus oodatavat trendi CESil

Kuldar Kullasepp
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Suurmessil Las Vegases esitletakse kõige imepärasemaid tooteid. Laulvad ja rääkivad hambaharjad on vaid üks näide eriskummalistest ja tähelepanu püüdvatest toodetest.
Suurmessil Las Vegases esitletakse kõige imepärasemaid tooteid. Laulvad ja rääkivad hambaharjad on vaid üks näide eriskummalistest ja tähelepanu püüdvatest toodetest. Foto: AFP/SCANPIX

Täna Las Vegases algava maailma suurima tarbeelektroonika messi Consumer Electronics Show ehk lühidalt CESi üheks kuumemaks teemaks kujuneb ilmselt taas kord televisioon. Kui varasematel aastatel on fookuses olnud 3D-võimalused, siis seekord langeb peatähelepanu ilmselt sellele, mida telerist näha saab ehk sisule.

Teleri vaatamine ei tähenda enam passiivset tarbimist, vaid on muutunud aina mitmekesisemaks ja interaktiivsemaks. Nüüdisaegne teler on ühendatud nii kodusesse arvutivõrku kui ka internetti ja just viimasest tuleb üha rohkem huvitavat sisu. Teleri vaatamiseks ei pea varsti enam üldse telekanaleid jälgima.

Teleritootjad panevad üha rohkem rõhku nutitelerite arendamisele ja nende sidumisele populaarsete sotsiaalvõrgustike ja tugiteenustega. Viimaste all peetakse silmas n-ö teise ekraani teket ehk tahvelarvutit või nutitelefoni, milles avatud programm avardab hetkel vaadatavat telesaadet või ülekannet. Spordiülekande puhul on selleks näiteks mänguga seotud statistika ja värsked uudised.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles