Telerid püüdsid tähelepanu

Kuldar Kullasepp
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Samsung esitles täiesti uue disainiga telerit, kus kõlarid on paigutatud teleriekraanist eraldi oleva raami külge. Innovaatiline disain jõuab müügile ilmselt küll alles aastate pärast.
Samsung esitles täiesti uue disainiga telerit, kus kõlarid on paigutatud teleriekraanist eraldi oleva raami külge. Innovaatiline disain jõuab müügile ilmselt küll alles aastate pärast. Foto: AFP/SCANPIX

 Läinud nädalal Las Vegases toimunud Consumer Electronics Show (CES) näitas, et Full-HD on minevik ja tulevik kuulub veelgi teravama pildiga teleritele.

Kui viimased paar aastat on teleritootjad meeleheitlikult püüdnud propageerida kodus 3D-filmide nautimist, siis nüüd võib selle peatüki teleajaloos lõppenuks lugeda. Veidi irooniliselt võib öelda, et teleritootjad said lõpuks aru, et perekonnad ei soovigi diivanil istudes, prillid peas, telerist välja hüppavaid sauruseid vaadata.

Olgem ausad: need reklaamfotod pole kunagi kuigi usutavad olnud. Kuigi 3D-pilt avardab telerivaatamiskogemust ning seda võimalust pakub suur osa praegu müüdavatest teleritest, pole kolmemõõtmelisel telepildil erilist menu olnud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles