Kahe aasta pärast on Tallinnas uus trammiteelõik

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Belgradis sõitev CAFi tramm on tõenäoliselt ligilähedane neile trammidele, mis hakkavad liikuma Tallinnas.
Belgradis sõitev CAFi tramm on tõenäoliselt ligilähedane neile trammidele, mis hakkavad liikuma Tallinnas. Foto: CAF

Kohtuvaidlus Tallinna trammihanke üle lõppes nii, et Šveitsi veeremitootja Stadler hankevaidlustust ei rahuldatud ning Tallinna Linnatranspordi ASil õnnestus sõlmida leping Hispaania trammitootjaga Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF).

Hoolimata riigikohtu otsusest esitas Stadlerit esindav advokaadibüroo 12. märtsil uue vaidlustuse. Tallinna Linnatranspordi ASi teatel on õnnestunud trammihanke kinnituseks leping, mis loob kindluse, et kahe aasta möödudes saabuvad trammiliinile nr 4 uhiuued trammid, ja just CAFilt.

Esimeste sammudena esitab CAF projekti elluviimise täpse ajakava ja korraldatakse projekti avakohtumine. Algab uute trammide projekteerimise faas, kus mõningal määral täpsustuvad pakkumuses esitatud lahendused. Trammiliini nr 4 rekonstrueerimise eesmärk on tagada tingimused uute trammid kasutuselevõtuks. Tondi–Ülemiste trammiteede rekonstrueerimisel asendatakse puitliiprid betoon­alusega ja 6043 meetril vahetatakse rööpad välja keevitatud rööbaste vastu. Betoonalusele viiakse lõigud marsruudil Vabaduse väljak – Vineeri ja alates Hagudi tänavast Tondi lõppjaama ning tagasi Hagudi tänavalt ja lõik Vineeri – Vabaduse väljak.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles