Mitmekesised töötoad tõstsid laste õpihuvi

Elina Randoja
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ühes õpitoas said lapsed vee ning pidid retseptist järge ajama, mida sinna maitseks lisada. Pildil valavad tehtut õpetajale maitsmiseks 
5. klassi õpilased Artur Karjagin (esiplaanil) ja Sander Meumers.
Ühes õpitoas said lapsed vee ning pidid retseptist järge ajama, mida sinna maitseks lisada. Pildil valavad tehtut õpetajale maitsmiseks 5. klassi õpilased Artur Karjagin (esiplaanil) ja Sander Meumers. Foto: Margus Ansu

Õpetajad tunnevad oma õpilasi üldjuhul väga hästi. Täpselt on teada, kes ei viitsi tunnis kaasa teha ja kellel nagu polekski selle aine jaoks pead. Vahel saavad pedagoogid aga üllatuse osaliseks.

Raatuse kooli õpetajatel oli eelmise nädala lõpus võimalik oma õpilasi näha teistsuguses olukorras kui tavaliselt. Kohustusliku koolitunni asemel juhendasid nad vabatahtlikke õpitube ning laste reaktsioon oli tõeliselt üllatav.

«Poisid tegid kõik nii hoolsalt kaasa,» rääkis bioloogiaõpetaja Liivi Plint, kes näitas koos kolleegi Aive Hop­penstieliga huvilistele mikromaailma.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles