Naise saatus – tapja või ohver

Heili Einasto
, tantsukriitik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Medeia (Alena Škatula) ja Iason (Jonathan Hanks) aktsioonis.
Medeia (Alena Škatula) ja Iason (Jonathan Hanks) aktsioonis. Foto: Toomas Huik

 «Medea» on küll vormilt kena, kuid ei küüni dramaatilise sügavuseni.

Itaalia koreograaf Gianluca Schiavoni tunneb oma balletis «Medea» sügavalt kaasa naistele, nähes nimitegelases kõiki neid, «kes on langenud meeste pidamata lubaduste ohvriteks, on mahajäetud ja alandatud, liialt nõrgad enda eest seismiseks või liiga uhked end lööduks tunnistama».

See mõte näib pärale jõudvat, sest vaheajal tundis üks soome proua tungivat vajadust rääkida, kuidas see ballett puudutab temas naist, ning etenduse lõppedes tänas publik tegijaid püsti seistes.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles