E-poest ostetud kaupa saab lihtsamalt tagastada

Triin Ärm
, suvereporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Varem piisas tellitud kauba õigel ajal tagasisaatmisest, et taganeda lepingust, kuid nüüd tuleb tarbijal ettevõtjale tingimata esitada ka taganemisavaldus.
Varem piisas tellitud kauba õigel ajal tagasisaatmisest, et taganeda lepingust, kuid nüüd tuleb tarbijal ettevõtjale tingimata esitada ka taganemisavaldus. Foto: Peeter Langovits

Uus tarbijakaitseseadus lubab tellitud kaubaga põhjalikumalt tutvuda ja keelab tulu teenimise makseviisi valikult.

Kui varem tuli tarbijal veebi vahendusel ostetud kauba tagasisaatmise eest sageli ise tasuda, siis nüüd peab seda tegema kaupleja, kui ta enne ostu teistmoodi ei sätesta.

«Sageli ei tagasta e-kauplejad tarbijatele lepingust taganemisel kauba saatmiskulusid ning nõue seda teha polnud seni seaduses ka väga selgelt kirjas,» rääkis tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna spetsialist Kadri Paul.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles