Kultuuripealinna fassaad ja tagakülg

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Mārtinš Otto

Kui te tahaksite kaasa võtta ühe eksemplari kõigist Euroopa kultuuripealinna programmi tutvustavatest buklettidest, brošüüridest ja infolehtedest, mis ootavad teid ees Riia lennujaamas, peaks teil kaasas olema üks keskmise suurusega kott.

Kui te aga olete lennujaamas asuvast kultuuripealinna infopunktist juhuslikult mööda sammunud ja hakkate sõitma kesklinna poole, on ainus asi, mida te kogu teekonna vältel Riia kohta teada saate, see, et tegu on uute autode, alkoholi ja kinnisvara pealinnaga. Selliseid reklaame leiab kõikjal, aga mitte kultuuripealinna omi.

Selline on kriitika, mis on jõudnud korraldajateni Riiat külastavatelt turistidelt. Korraldajad pole aga varjanudki, et nende turunduseelarve on piiratud ja enamik rahast kulub ürituste korraldamisele, mitte nende reklaamimisele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles