Kõrgkultuuri ja glamuuri kombinatsioon

Alvar Loog
, jalgpallihuviline
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Don Carlos»: Tetjana Piminova (keskel) aktsioonis.
«Don Carlos»: Tetjana Piminova (keskel) aktsioonis. Foto: Gunnar Laak

Ukraina rahvusooper pakkus Kuressaares kolme kvaliteetset ooperilavastust.

Saaremaa ooperipäevad, mis toimusid juba seitsmendat korda, on võidelnud omale Eesti Kontserdi oskusliku korraldus- ja turundustöö tulemusena meie suviste kultuuriürituste hulgas välja selge identiteedi, kõrgeteks piletihindadeks konverteeritud positiivse aura ja prestiiži ning lojaalse ja maksujõulise publiku.

Kui ooperipäevade eelkäijal (1999–2006 kohalike entusiastide eestvõttel toimunud ning lõpuks külastajate nappusest tingitult pankrotti läinud Kuressaare ooperipäevadel) oli kunstilises mõttes peaaegu samavõrd väärikas programm, siis praeguse Eesti Kontserdi ürituse menu põhjus peitub eelkõige korraldaja soovis ja suutlikkuses ühendada omavahel kaks erinevat elitistliku staatusega nähtust: kõrgkultuuri pitserit kandev ooper ja kõrgseltskondlik glamuur.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles