Siim Kallas: otselend ei vaja rahvuslikku lennufirmat

Anneli Ammas
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Siim Kallas.
Siim Kallas. Foto: Ants Liigus

Et üheks maailma parimaks lennujaamaks tunnistatud Tallinna lennujaamast saaks ka edaspidi õhku tõusta ja kiiresti soovitud sihtkohta jõuda, on endisel Euroopa Komisjoni asepresidendil Siim Kallasel üks soovitus: kolm Balti riiki võiks rohkem koostööd teha.

-Olite peaminister, kui Estonian Airil hakkas halvasti minema. Siis oli SAS Estonian Airi suuromanik. Tagantjärele on öeldud, et SASi huvi polnud arendada Eesti lennufirmat, vaid muuta see endale lendude ettevedajaks.

Kui vaadata pabereid, mis mul veel Euroopa Komisjoni aegadest järel on, siis üldiselt öeldakse, et tõsised raskused algasid 2009. Ammusel ajal oli Estonian Airi osanikuks firma Maersk, kellega aga hakkasid tekkima raskused, ja siis tuli SAS ning võttis selle osa üle.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles