Reisijad kurdavad logude lennukite üle

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nordic Aviationi lennuk seest.
Nordic Aviationi lennuk seest. Foto: Lugeja foto

Riigi uue lennufirma Nordic Aviation Groupi esimest kuud iseloomustab kõige paremini ühe Eesti lennundusspetsialisti resümee, et tema nendesse logudesse ei istuks. Reisijad on tõredad, kuid Nordicu-rahvas rahustab – pidevad hilinemised ja juukseid püsti ajavad lennuelamused on jaanuarist ajalugu.

«Viimasele kolmele Nordic Aviationi tegutsemisnädalale tagasi vaadates sooviksime loomulikult, et kõik oleks läinud plaanipäraselt,» lausus Nordic Aviation Groupi kommunikatsioonijuht Liis Veersalu. «Meie kasutatavatel lennukitel on esinenud probleeme ning see on tinginud nii tühistamisi kui viivitusi. Soovime aga rõhutada, et mõistame oma reisijaid ja neile põhjustatud ebamugavusi ning vabandame kõigi ees siiralt.»

«Tehniliste probleemide vastu loodame kõige paremini võidelda siis, kui oleme nn päästeoperatsioonist väljunud ja oma lennukitele üle läinud,» rääkis ta. Samal ajal töötab ettevõte Veersalu sõnul praegu selle nimel, et lennu hilinemisest või tühistamisest puudutatud reisijad saaksid edaspidi kiiremini olukorra kohta infot.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles