Rahvusliku lennufirma logo on inspireeritud kiilidest

PM Majandus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Lennufirma Nordic Aviation tutvustas eile oma uue nimega Nordica seoses loodavat visuaalset brändiidentiteeti, mille kesksel kohal on kiili kujutisega logo. Ettevõte plaanib uue kaubamärgi kasutusele võtta juba selle kuu lõpus.

«Uuele identiteedile üleminek on etapiviisiline,» ütles Nordic Aviationi juhatuse liige Erik Sakkov. Nordica brändi vastse visuaalse kontseptsiooni autor on reklaamiagentuur Optimist. Optimisti disainer Bruno Palmik iseloomustas kiili kui Eesti looduse peegeldust. Talle oli üllatav, et kiili ei ole varem logodes eriti kasutatud. Tema soov tööd teha tuligi mõttest kasutada kiili.

Optimisti tegevjuht, Magnus Lužkov kirjeldas Nordica sümbolit kiili märgina, mis seob hästi kokku lennuettevõtte olemuse ja identiteedi. «Kiil on müstiline ja ilus elusolend, keda igal pool ei leidu ning kes näeb lähedalt vaadates välja nagu kõrgetasemeline tehnikaime. Kiili sale keha meenutab lennukikeret ning tema lend on kiire ja kontrollitud. Mitmes kultuuriruumis on kiil ka hea õnne sümbol,» lausus Lužkov.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles