Lennufirma Nordic Aviation tutvustas eile oma uue nimega Nordica seoses loodavat visuaalset brändiidentiteeti, mille kesksel kohal on kiili kujutisega logo. Ettevõte plaanib uue kaubamärgi kasutusele võtta juba selle kuu lõpus.
Tellijale
Rahvusliku lennufirma logo on inspireeritud kiilidest
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Uuele identiteedile üleminek on etapiviisiline,» ütles Nordic Aviationi juhatuse liige Erik Sakkov. Nordica brändi vastse visuaalse kontseptsiooni autor on reklaamiagentuur Optimist. Optimisti disainer Bruno Palmik iseloomustas kiili kui Eesti looduse peegeldust. Talle oli üllatav, et kiili ei ole varem logodes eriti kasutatud. Tema soov tööd teha tuligi mõttest kasutada kiili.