Kas MM-tiitli jagavad M-Sport ja Hyundai?

Viljar Voog
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Thierry Neuville loodab Portugalis vältida mulluseid apsakaid - tema Hyundaisse ei tangitud toona piisavalt kütust.
Thierry Neuville loodab Portugalis vältida mulluseid apsakaid - tema Hyundaisse ei tangitud toona piisavalt kütust. Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Kes vana asja meelde tuletab, selle silmaga tuleb teha teate küll mida. Aga kui Thierry Neuville poleks hooaja esimesel kahel autoralli MM-etapil liidrikohal kihutades eksinud, oleks just tema praegu favoriit 2017. aasta maailmameistritiitlile.

Neuville katkestas nii Monte Carlo kui ka Rootsi ralli esikohalt ja mängis maha oivalise võimaluse haarata MM-sarjas liidriohjad enda kätte. Belglase tööandja, Hyundai meeskonna tiimiboss Michel Nandan nendib, et pärast mitut Volkswageni võimu all veedetud aastat on tänavune MM-hooaeg erakordselt põnev: «Tuleb tõdeda, et reeglid on karmid ja piirangud suured – meeskondadele on jäetud teatud vabadus, aga mitte liiga suur. Ja seetõttu on autode jõudlus üsna sarnane. Muidugi annab see MMi põnevusele vaid hoogu juurde. Lisaks on muidugi igas tiimis tänavu vähemalt üks tipp-piloot.»

Kui tõmmata aasta viie esimese etapi põhjal mingeid jõujooni, siis võib väita, et Toyota ja Citroëni meeskonnad on piisavalt tugevad, et siin-seal valusalt salvata, aga kaks kõige vingemat rallimasinat on valmis ehitanud Hyundai ning Ott Tänaku leivaisa M-Sport. Kas need kaks tiimi jagavad ka MM-tiitli?

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles