Sisuturundus

Bill.me internetimaksetel on mitmed eelised

jaga E-post prindi artikkel saada vihje

FOTO: Bill.me

Eesti Panga statistika osutab, et Eesti elanikud eelistavad kaardimakseid. Kasutajad hindavad kõrgelt sularahata arveldamise mugavust ning usaldavad seda protsessi tänu selle turvalisusele üha rohkem.

Aastatuhande alguses kasutas 68% elanikkonnast igapäevaste ostude eest tasumiseks üksnes sularaha. Nüüd aga tehakse Eestis iga päev 830 000 kaardimakset (Eesti Panga andmed 2017. aasta IV kvartali kohta). Seda on 20 korda rohkem kui 2000. aastal.

Eestlaste soov kasutada üha rohkem kaasaegseid sularahata maksemeetodeid väljendub ka selles, et internetimaksete osakaal on siin 12%. Lääne-Euroopas on vastav näitaja 14%, aga näiteks Lätis vaid 3%. Liikumist e-riigi suunas toetavad aktiivselt nii elanikud, kes kasutavad igapäevaelus pangakaarte üha rohkem, kui ka ettevõtjad, kes loovad aktiivselt võimalusi pangakaardiga maksmiseks. Tänapäeval on see kõige kiirem ja kindlam viis oma teenuste eest tasu kätte saada.

Seda kinnitavad ka numbrid. 25% iga päev tehtavate internetimaksete mahust moodustab arvete tasumine. See on asi, mille üle uhkust tunda, aga ka väljakutse ettevõtjatele. Kõik ettevõtjad tegelevad sama küsimusega: kuidas kliendile arve koostada ja esitada ning seejärel raha võimalikult kiiresti ja turvaliselt kätte saada. Pole tähtis, kas tegemist on mobiiltelefoni- või kommunaalteenuste arvega. Kuidas tagada, et klient saabunud arvet tihedas infovoos märkaks ning et arve ei läheks kaduma ja makse ei hilineks? Kuidas vähendada töökoormust raamatupidajal, kes peab sageli koostama käsitsi sadu arveid näiteks korteriühistu liikmetele, saatma neile kirju ja jälgima maksete laekumist? Kuidas olla kursis pidevalt muutuva seadusandlusega, eriti kui firma eelarve ei võimalda palgata ettevõttesse töötajaid juurde?

Üks lahendus on professionaalne raamatupidamistarkvara ja ettevõtte kompleksjuhtimise raamatupidamismoodulit sisaldav tarkvara. Kahjuks ei saa kaugeltki kõik endale sellist lahendust lubada. Pealegi on tarkvara ostmine sellega paratamatult kaasnevate kulude ja probleemide ahelas alles esimene lüli. Kliendibaasi loomine, korrastamine ja personaliseerimine ning süsteemi jooksev haldamine on vaid osa sellest, millega sellise tee valinud ettevõtjal tuleb tegelda. Arvete automaatse töötlemise programmi ise luua on aga kulukas. „Kas poleks lihtsam jätta kõik endistviisi – raamatupidaja õlule?“ mõtleb ettevõtja.

Õnneks on olemas kättesaadav ja funktsionaalne lahendus: Bill.me. 2016. aastal turule toodud teenus pakub ilmselt erilist huvi kommunaalteenuste ja kinnisvarahaldusega tegelevatele ettevõtetele, kuid sobib tegelikult ideaalselt kõigile ettevõtetele, mis puutuvad kokku regulaarsete maksetega. Arveldusplatvorm tagab otseühenduse ettevõtte ja lõppkasutaja vahel, tänu millele kulgeb äriklientide jaoks kogu tsükkel arve esitamisest raha vastuvõtmiseni kiiresti ja usaldusväärselt.

Bill.me teenus on välja töötatud Balti riikide jaoks ning vastab iga riigi ettevõtjate individuaalsetele vajadustele. Pole tähtis, kas teil on suur ettevõte või vaid mõned kliendid. Bill.me teeb oma töö ideaalselt. Teenus on kättesaadav iga internetiühendusega seadme kaudu.

Bill.me kasutamiseks ei pea midagi installeerima ega tehnikaeksperte kaasama. Teil tarvitseb vaid võtta telefoni või meili teel ühendust Bill.me esindajatega või astuda läbi meie Tallinna kontorist. Konsulteerides Bill.me spetsialistidega, saate teada, et Bill.me pakub lisaks põhifunktsioonidele

  • lihtsat ja mugavat arvekoostajat eri keeltes;
  • arvete adressaadile kättetoimetamise 100% garantiid;
  • korteriühistutele loodud funktsioone võimalusega edastada arvestite näite ja lähtuvalt etteantud tariifidest automaatselt arveldada;
  • võimalust võtta vastu makseid mis tahes riigi panga VISA- või MasterCard-kaartidelt;
  • automaatmakse teenust, kus arved makstakse teie poolt määratud kuupäeval automaatselt.

Bill.me teenus põhineb kaardimaksete töötlemisel ning selle vastu on kasvaval internetimaksete turul suur nõudlus. Kaardiga maksmine on lihtne ja mugav. Näiteks ei pea maksja olema arve tasumiseks ühegi Eestis esindatud panga klient. Lisaks saab tarbija tänu Bill.me teenusele valida enda jaoks mugavaima makseviisi: automaatmakse kaardiga või pdf-faili allalaadimine ja pangaülekandega maksmine. Kaardiga automaatmakse puhul pole tarvis kasutada e-arvet, mis teeb selle meetodi väikeettevõtetele kättesaadavamaks, kuna Bill.me-ga ei kaasne pangalahendustega seotud kulusid.

Ettevõtja seisukohast on Bill.me eelis võrreldes pankadega palju paindlikumad tingimused automaatmaksete töötlemisel. Pangad võtavad teenustasu iga e-arve kättetoimetamise eest, Bill.me toimetab aga arved adressaatidele täiesti tasuta. Ka tööprotsesside operatiivsuse osas on tulemused head: uuenduslik automatiseeritud platvorm on suurepärane alternatiiv kohmakatele pankadele.

Kuna Bill.me on täielikult automatiseeritud arveldusplatvorm, lahendab see väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete jaoks väga olulise probleemi: kuidas täita e-arvete koostamise, esitamise ja töötlemise uusimaid standardeid ilma tohutute kulutusteta? Väikeettevõtetele pakub Bill.me sobivat platvormi kogu tsükliks alates arvete koostamisest kuni maksete vastuvõtmiseni. Keskmise suurusega ja suurtel ettevõtetel aitab Bill.me optimeerida arve kättetoimetamise ja maksete vastuvõtmisega seotud kulusid, kuna see on integreeritav olemasolevate raamatupidamissüsteemidega.

Külastage veebilehte Bill.me, kust leiate täpsemat teavet.

    Tagasi üles