100 kilomeetri läbimiseks rahakulu 3,3 eurot!

Copy
Foto: Auto 100 AS

Tallinnast Tartusse 6,2 euroga? Jah, Octavia Combi CNG hübriidiga on see võimalik.

Paneb ju mõtlema, kui suur on sinu praeguse auto keskmine kütusekulu ja rahakulu kütusele? Näiteks kui sinu praeguse auto keskmine kütusekulu on ainult viis liitrit sajale kilomeetrile, siis Škoda Octavia CNG hübriidiga oleks rahakulu kaks korda väiksem!

Foto: Auto 100 AS

Ehkki välimuselt sarnane tavalise Octavia Combi mudeliga, on Octavia Combi CNG hübriid varustatud automaatse ümberlülitusega kahe kütusesüsteemi vahel. 1,5 TSI G-TEC CNG on kahekütuseline mootor, mis on loodud loodusliku gaasi ja bensiiniga sõitmiseks. CNG ehk surugaas on peamine kütus, juhil ei ole võimalik bensiini või CNG kasutamise vahel valida. Bensiini kasutatakse automaatselt, kui CNG saab paagis otsa. Surugaas võimaldab väikest kütusekulu (3,8 kg/100 km) ja CO2 heitkogust (96 g/km).

Foto: Auto 100 AS

Kütusena on valikus ka rohegaas. Rohegaas (rahvusvahelise lühendina CBM ehk compressed biomethane) on sada protsenti kohalik taastuvkütus, mida toodetakse biolagunevatest jäätmetest, reoveest ja reoveesettest, põllumajandusliku päritoluga jäätmetest ning biomassist.

Gaasiga seoses liiguvad ka teatud müüdid, mis ei pea paika.

CNG-AUTOL ON TUNDA GAASI LÕHNA? Vanasti võis gaasiga sõitvate autode juures tunda gaasi lõhna, CNG-autod on aga täiesti lõhnavabad.

VÕIMSUS KAOB? Ei kao. Pole vahet, kas mootor töötab gaasil või bensiinil, võimsus on ikka maksimaalne.

TANKIMINE ON KEERULINE? Ei ole. Gaasipaagi täitmine käib rõhu all ja see on ka ainus erinevus võrreldes bensiiniga tankimisega. Püstoli ühendamine tankimisavaga on lihtne!

TANKLAID ON VÄHE? Ei ole. Juba praegu on olemas 16 CNG-tanklat üle Eesti ja järgmisel aastal on lisandumas veel 20.

Foto: Auto 100 AS

Rohkem infot ja rahakulu kalkulaatori leiad https://cng.skoda.ee

Copy
Tagasi üles