Segadus toetustega koormas ka Tallinna abitelefoni

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna abitelefoni 1345 dispetšerid.
Tallinna abitelefoni 1345 dispetšerid. Foto: Liis Treimann

Möödunud nädalal pidid Tallinna abitelefoni operaatorid andma 132 juhul nõu sotsiaal- ja tervishoiualaste probleemidega.

Nädala jooksul tehti Tallinna abitelefonile 1345 kokku 1135 kõnet, enamasti küsiti tavaks saanud linnaelu ning transporti puudutavat nõu, kuid oli ka tavapärasest rohkem muid küsimusi.

Sotsiaalsete probleemidega seonduvatest küsimustest oli väga palju neid, kes küsisid pensioniameti telefoninumbrit.

Mitmed abitelefonile helistajatest tahtsid informatsiooni tallinlastele jagatavate toimetulekutoetuste kohta ja küsiti ka seda, kuskohast saab tasuta võlanõustamisteenust.

Samuti taheti hasartmängusõltlaste abitelefoni numbrit ja vanglast vabanenu küsis, kuhu ta peab pöörduma, et elamispinda leida.

Tervishoiuga seonduvatest küsimustest oli kõige rohkem neid helistajaid, kes küsisid arstide, polikliinikute ja apteekide telefoninumbreid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles