Seks, tõllad ja mustanahaliste näitlejatega uus «Kevade» (6)

Tauno Vahter
, kultuurikriitik, kirjastuse Tänapäev juht
Copy
Sarja «Bridgerton» keskseid tegelasi mängisid Rege-Jean Page, kes kehastas Simon Bassetit ja Phoebe Dynevor, kellele oli usaldatud Daphne Bridgertoni roll.
Sarja «Bridgerton» keskseid tegelasi mängisid Rege-Jean Page, kes kehastas Simon Bassetit ja Phoebe Dynevor, kellele oli usaldatud Daphne Bridgertoni roll. Foto: Netflix/ZUMAPRESS.com

Hiljaaegu Netflixi jõudnud telesarjast «Bridgerton» on kiirelt saanud üks läbi aegade edukaim voogedastatud sari, mida praeguseks on eri riikides vaadanud väidetavalt üle 60 miljoni inimese. 19. sajandi alguse Inglismaal toimuva kostüümidraama keskmes on aadliperekonnad, kuninglik õukond ning ootuspärased kirjeldused sellest, kuidas ja millal keegi kellele mehele saab või ei saa.

Kuigi peamiselt Londonis ja Bathis üles võetud sari järgib kõiki briti ajastukitši põhielemente, on see valdavalt kahe detaili tõttu märgiline sari, mis tõstatab küsimuse, kas selline ongi poliitkorrektse meelelahutuse tulevik või on tegu lihtsalt süütu mõttemänguga.

«Bridgertoni» esteetika on sarnane suvalise Jane Austeni vaimus tehtud briti sarjaga, aga siin on rohkem tisse ja tagumikke, mis teeb sarjast madalama otsa naisteka-variandi «Troonide mängust», ainult et paksudes türpides, kasimata ja kehva hambumusega vanameeste ja paljaste näitsikute asemel on kostüümid salongilikumad.

Kommentaarid (6)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles