Karlson: riigifirma suudab teehoolduses efektiivsemalt tegutseda

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Talvine teehooldus
Talvine teehooldus Foto: Elmo Riig / Sakala

Jaanuarist viie teehooldusettevõtte ühinemisel loodud AS Eesti Teed juhatuse esimees Olari Karlsoni sõnul võimaldab riigifirma teehooldust efektiivsemalt teha ja ekstreemsetes oludes ressursse ümber kiiremini paigutada.

Karlson ütles BNSile antud intervjuus, et AS Eesti Teed loomise eesmärk ei olnud üksnes majanduslik kokkuhoid.

«Ettevõtte peamiseks eesmärgiks on kindlasti võimaldada turvaline liiklus riigimaanteedel ning sellega anda panus liiklusõnnetuste arvu vähendamiseks,» sõnas ta. «Riigile kuulus viis maakondlikku teehoolde ettevõtet ning nende administreerimine ja haldamine oli suhteliselt keerukas ja ajamahukas protsess. Suurema ettevõtte efektiivsust saab suurendada, siin tekib võimalus rakendada ühistellimusi, teha ühiseid pakkumisi ja koondada haldamisfunktsioone.»

Lisaks peaks ühtne ettevõte võimaldama erioludes tehnikat kiiremini ümber paigutada. «Rõhk on võimalusel ressurssi kaasata teistes regioonides, juhuks kui selleks tekib hädavajadus. Kui probleemi lahendamiseks on võimekust konkreetses piirkonnas vähe, saab seda teistest piirkondadest juurde tuua,» ütles Karlson.

Tema hinnangul peaks riigil olemas olema ka erivarustus ootamatutes ja ekstreemsetes tingimustest tegutsemiseks, isegi kui see tähendaks, et soetatud tehnikat läheks vaja üsna harva. «Kui iga teehooldefirma ostaks endale kõikvõimalikud seadmeid, et äkki midagi ekstreemset juhtub, siis muutuks teenus tervikuna väga kalliks,» ütles ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles