Trikid merel aitaksid üles leida Tõllu tarkvaralise vea (1)

Toomas Kask
, Saatejuht
Copy
Parvlaeva Tõll parandustööd BLRTs. Pildil: praami nurga keevitustööd.
Parvlaeva Tõll parandustööd BLRTs. Pildil: praami nurga keevitustööd. Foto: Mihkel Maripuu

Parvlaev Tõll saab küll Balti laevaremonditehases viimast lihvi, ent reisijate teenindamiseks tuleb üles leida tehnilise rikke põhjus. Selleks on vaja tekitada sama olukord, mis eelnes kokkupõrkele. Kui kõik läheb plaanipäraselt, siis naaseb laev Virtsu-Kuivastu liinile 10. augustil.

Parvlaev Tõll tervitas remonditehasesse kogunenud ajakirjanikke avatud visiiri ja veel üle värvimata uue rambiga. «Käisin siin üle-eelmise nädala reedel, olukord on päris palju muutunud. Toimunud on päris suur areng positiivsuse suunas,» teatas TS Laevade juhatuse esimees Indrek Randveer.

Ees ootavad viimistlus- ja värvitööd, ja kõige keerukam osa – välja selgitamine, mispärast õnnetus õigupoolest juhtus.

Parvlaevaga Tõll juhtus 11 päeva tagasi Kuivastu sadamas õnnetus, mistõttu oli laeval vaja välja vahetada ramp ehk pealesõidutee laevale ja visiiri kergitavad hüdrosilindrid, mis muutusid kokkupõrke tagajärjel kasutuskõlbmatuks. Niisamuti oli vaja asendada laeva peateki ääres olev kaitserinnatis uuega.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles