Seda peab aga küll mainima, et Naantali mega-spaas pakutavad toidud on ülivõrdes head, ja kes ka veeprotseduuride sõber, sel tasub Turu kõrval asuv linnake koos hotelliga ära testida. Helsingisse on sealt täpselt Tallinn-Tartu ots, aga sõita saab kiiresti mööda neljarealist kiirteed.
Kiiresti sõitu asusid täna proovima ka tiimid Road Rage ja Hõbevalge –väga arukas mõte. Keskmised pühapäevased kiirused olid neil vastavalt 80 ja 74 km/h (koos Tallinnas nikerdamisega). Sest kui auhinnafondi enam praktilist huvi ei paku, siis miks mitte autoga ikkagi lõpuks nii sõita, nagu seda päriselt tehakse. Uus Civic ON väga sportliku juhitavusega masin ja esimestel päevadel närvilisena tundunud rool pole kokkuvõttes üldse halb –vajas lihtsalt harjumist.
Teised võistlejad aga rihma lõdvemaks ei lasknud, isegi mitte viimastel kilomeetritel –keskmised kiirused jäid vaatamata kiirteele tagasihoidliku 50 kanti.
Võistlus sai läbi Tallinnas Catweesi esinduses ja üllatused jäidki saabumata –pingerivi oli sama mis eile. Esineliku summaarsed kulud on 182,2, 184,6 l (mõlema keskmine 5,1) ning 188,1 ja 188,6l (mõlema keskmine 5,2), teekonna kogupikkuseks kujunes keskeltläbi 3600 kilomeetrit. Kusjuures, kõige lühema tee –3573 km –leidis hoopiski kõige kiirem tiim (Road Rage), esisäästjatel näiteks kulus 7 kilomeetrit enam. Tõsi, võitjatiim tegi teisel päeval väikse valearvestuse ja ilma selleta oleks ka lühim teekond ilmselt nende nimel olnud.
Tänaseid keskmisi kiiruseid sai juba mainitud, aga terve sõidu kokkuvõttes oli kõige aeglasem tiim Hou Hou Hou kiirusega 51 km/h ja kõige kiiremaks juba mainitud "liiklusraev" 61ga. Võitjapaar skooris võrdse 54 km/h ja kolmas-neljas 56 km/h. Võistluse suurim keskmine kütusekulu oli aga 5.7 liitrit sajale.