Vallavanem elektrikatkestustest: kõige hullem lugu on informatsiooniga

Teelemari Loonet
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ene Saar
Ene Saar Foto: PEETER KÜMMEL/SAKALA

Paistu vallavanem ja Viljandimaa Omavalitsuste liidu esimees Ene Saar leiab tormi Patrick põhjustatud kahjustuste valguses Eesti Energia tegevust analüüsides, et suurimaks kitsaskohaks on puudulik suhtlus tarbijatega.

«Minu meelest on kõige hullem lugu üldse informatsiooniga,» sõnas Saar ETV saates «Vabariigi kodanikud». «Mitte kuidagi ei saa rahul olla sellega, kuidas jõuab info inimeste, maavanema ja omavalitsusjuhtideni.»

«Kui SMSi saadad, siis kolmanda päeva hommikul, kui on jõutud just ära teha, helistatakse tagasi, et te saatsite SMSi, kus see talu asub,» kirjeldas Saar, kelle arvates on Eesti Energia suhtlus tarbijatega halvemaks läinud.

Saar kirjeldas, et valdadesse ei suudeta edastada infot elektrikatkestuste kohta ning kuigi vallavanemad on kohalike kriisikomisjonide esimehed, ei ole ka neil elanike abistamiseks muid võimalusi, kui soovitada neil infoliinile helistada.

«Sarkastiliselt rääkides võib-olla peab tunnistama, et osad maakohad tulebki maha jätta,» ütles Saar, kelle väitel ei arvesta elektrifirma tormidevahelisel ajal saadetud ennetavate teadetega näiteks viltuvajunud elektipostide kohta pea üldse.

«Ma arvan, et inimestega tuleb suhelda, neil on õigus infole,» oli vallavanem veendunud.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles