Parteid ei kavatse valimiskampaaniaga koonerdada

Karin Kangro
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sotsiaaldemokraatide välireklaam.
Sotsiaaldemokraatide välireklaam. Foto: Raigo Pajula

Kuigi suuremad erakonnad kavatsevad panna 20. oktoobri kohalike valimiste eel suuremat rõhku otsesuhtlusele, ei tähenda see, et valimiskampaania kulud seetõttu märgatavalt väheneks.

Reformierakond on peasekretär Martin Kuke sõnul võtnud suuna, et kampaania ajal tegeletakse varasemast rohkem otsesuhtlusega ja vähem enese reklaamimisega meedias. «Võib eeldada, et nii mõneski kohas asendatakse plakat otsekontaktidega,» ütles ta.

Samasugust plaani peab Keskerakond, mille peasekretäri Priit Toobali sõnul muudab otsesuhtluse kasutamine valimiskampaania odavamaks. Kui eelmistel kohalikel valimistel kulutas partei kampaaniaks veidi alla 769 000 euro, siis nüüdsetel valimistel kulutatakse kindlasti vähem.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles